Beantwoord

Lijst verspringt naar Raster weergave

  • 19 July 2019
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

bij “on demand” “pluspakket” springt regelmatig de weergave naar raster ipv lijst.
de blauwe knop “opties” werkt hier niet.
hoe kan ik wisselen van raster naar lijst?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 21 July 2019, 00:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Elly 61, Welkom op het forum. Goed dat je aangeeft dat er iets mist wanneer je weergave verspringt naar raster. Dat is al niet de bedoeling, maar als het gebeurd is het natuurlijk wenselijk dat alles werkt. Je hebt het als ik het goed begrijp over de app. Op welk toestel gebruik je de app? Heb je alle updates van iTV online op je toestel ook uitgevoerd?
Het verspringt niet terwijl ik bezig ben maar de ene keer krijg ik een lijst en een andere keer een raster. Het raster is zeer ongebruiksvriendelijk.
ik heb 2 tv’s van verschillende merken en het gebeurt bij beide dus. Updates voer ik steeds uit wanneer daar om gevraagd wordt.
ik gebruik niet de apps.
ik toets op de afstandsbediening “menu” daarna kies ik “on demand”, en dan “pluspakket”.
het scherm wat ik nu krijg is momenteel: (en dat wil ik dus niet)

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Elly 61, Bedankt voor de toelichting. Nu begrijp ik wat je bedoeld. Je ziet alleen wanneer je gebruik maakt van het pluspakket deze ''nieuwe'' raster weergave. Bij andere pakketten niet. Het werkt nog niet soepel, maar er wordt gewerkt aan verbetering. Wat wil je precies via het optie menu regelen?
Via de toevoeging van de blauwe knop (zoals in andere menu’s) zou ik graag kunnen wisselen tussen lijst en raster.
Aha, bovenstaande is de standaardweergave van Pluspakket on demand. Dat is niet te wisselen zoals bij de andere menu's die nog een oude weergave hebben. Daar kan je het wel in de vorm van een lijst doen. Maar bij pluspakket al niet zolang deze nieuwe weergave er is. Dat is alleen raster.
Maar hopelijk nemen de ontwikkelaars je advies mee. In de plaatjes zijn de titels lang niet altijd goed te lezen! Ik moest er eerst ook erg aan wennen.

b.t.w. makkelijkst om in pluspakket on demand te komen: toets 202 in en als dat er is rode knop.
Ik heb nu in de gaten dat ik op 1 tv waarschijnlijk een update nog niet heb uitgevoerd. Op dat toestel heb ik nl nog de lijst terwijl ik op de andere tv het raster heb.
Ik hoop dat eea nog gebruiksvriendelijker zal worden gemaakt.
bedankt voor de reacties en tips

Reageer