Beantwoord

Lipp sync. / spraak / geluid niet synchroon

  • 30 January 2019
  • 11 reacties
  • 1491 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.
het geluid, spraak, loopt niet synchroon.
dit is echt irritant.
ontvanger via hdmi kabel op tv aangesloten.
tv is Philips
al diverse hdmi kabels , aansluitingen getest, zelfs een nieuwe hdmi kabel.
Is wel goed geweest voor een paar dagen!
Sinds harde reset vanuit Kpn kant, dit probleem.
is hier een oplossing voor dmv een instelling?
vooral bij nederlands zeer irritant.
komt op alle zenders voor.
gr, Wim
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 February 2019, 16:37

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond Wim 1958 bij instellingen is er hier een speciale toel voor om het bij te stellen 😉
Reputatie 7
Badge +19
Wat irritant dat je beeld en geluid niet synchroon lopen. Gaat je geluid via het tv toestel of via een versterker oid? Ervaar je dit met live tv als ook met terugkijken en opnames? Zou je zelf nog eens een reset willen doen op de ontvanger? Hoe je dit kunt doen leggen we uit in dit topic.
Wat irritant dat je beeld en geluid niet synchroon lopen. Gaat je geluid via het tv toestel of via een versterker oid? Ervaar je dit met live tv als ook met terugkijken en opnames? Zou je zelf nog eens een reset willen doen op de ontvanger? Hoe je dit kunt doen leggen we uit in dit topic.

Beste Marina.
na telefonisch overleg over de vele problemen, is er geregeld dat as maandag alles wordt vervangen.
ws is er iets met ,toevallig? 2 ontvangers en de Experiabox..
Er zijn meer problemen gevonden zelfs met Mijn Kpn.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je reactie Willem! Ik ben benieuwd of de oorzaak van de problemen op zijn gelost met een nieuwe Experiabox. Als je apparatuur vervangen is, maar je ervaart nog problemen, zou je ze dan willen toelichten? Dan helpen we je verder bij het zoeken van een oplossing.
Bedankt voor je reactie Willem! Ik ben benieuwd of de oorzaak van de problemen op zijn gelost met een nieuwe Experiabox. Als je apparatuur vervangen is, maar je ervaart nog problemen, zou je ze dan willen toelichten? Dan helpen we je verder bij het zoeken van een oplossing.
Marina.
vanmiddag ben ik gebeld.
Ze gaan alles eens goed nazien, want er gaat zoveel fout, sinds de aansluiting van 25/01/2019.
Er zijn de nodige tickets voor aangemaakt door een medewerker van Kpn, tv en media.
Want ze komen er(nog) niet helemaal aanuit waar het probleem zit!
Reputatie 7
Badge +19
Wat ongelukkig dat er van alles mis gaat bij de oplevering. Aangezien er al tickets zijn aangemaakt, ga ik ervan uit dat het allemaal wordt opgepakt en dat ze dit terugkoppelen met je. Ik zie ook dat er 4 februari een monteur langs komt tussen 14.00 en 16.00. Mocht je nog wel vragen hebben, dan kun je ze hier uiteraard stellen en ga ik het alsnog voor je uitzoeken.
En nu weer dit probleem!
Ditheb ik de laatste 2dagen elke keer tijdens inloggen!
Kunnen ze niet beter een heel nieuw mijn kpn opzetten?


Reputatie 7
Badge +19
Ook dat nog 😞 Ik kan mij er iets bij voorstellen dat je niet blij bent met de oplevering van je diensten tot nu toe. Er is onlangs een nieuwe MijnKPN omgeving opgezet, ik verwacht daarom niet dat er weer een nieuwe aan zit te komen. Krijg je de melding ook te zien in een andere browser en/of de MijnKPN app?
Hallo Marina.
ik heb alles gewist in de diverse browsers.
Als ik bv de pincode van de itv wil veranderen, krijg ik weer die melding.....
Wegens technische problemen..........
de App op de ipad pro al diverse keren verwijderd.
maar de pincode kan ik nog steeds niet aanpassen, krijg dan weer die melding.
mijn veilg.kpn.com krijg ik nog steeds .. pagina verlopen. Is op de ipad en iPhone

en ook op de Imac zowel Safari als Chrome

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Monteur is geweest.
harde reset op stbs uitgevoerd.
dit zelfs wel een paar keer.
mijn kpn omgeving werkt nu ook goed.
veilg kpn omgeving nu ook bereikbaar!
lipp sync is op beide stbs goed.
menu..Apps op tv ook weer bereikbaar. Mijn service, zenderpakketten ook weer zichtbaar op TV
Het menu is volledig nu!
We gaan der van uit, dat het nu blijft werken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Willem, Fijn om te lezen dat alles nu werkt zoals het zou moeten. Ik ga er ook vanuit dat het zo blijft. Als dit niet het geval is, dan weet je mij te vinden en ga ik actie ondernemen. Voor nu wens ik je een hele fijne avond.

Reageer