Live pauzeren 1853

• 19 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 9428 keer bekeken

Deze zomer overgestapt naar het alles in een pakket standaard ivm de tweede tv ontvanger.

Daarbij meteen de oude harddisk recorder ingeruild voor een nieuwer type omdat het zappen erg traag ging ten opzichte van het nieuwere model de 1853.

Wat wij 's avonds doen is de tv pauzeren en de laatste dingen afwerken voordat we voor de tv gaan zitten. Daarna kijken we vertraagt de programma's of film die we wilden zien. Werkt super, want je kan de gehele avond de reclame blokken doorspoelen.

Echter bij de 1853 werkt dit gedeeltelijk, eerst viel na ca 45 min pauze de ontvanger uit en reageerde deze niet naar verwachting. Met tot gevolg dat de pauze buffer gewist werd en de opgenomen uitzending gewist werd en niet meer teruggekeken kon worden.

Na het resetten van expreria box, omruilen van ontvanger en een heleboel frustraties van 1ste naar 2de lijn en 3de lijn bij KPN het antwoord op het probleem:

De 1853 neemt een uur op, na het uur stopt deze en moet men terug naar de live uitzending.

De oudere harddisk recorders overspoelen de oudere beelden, de 1853 doet dit niet. Dit zou de bedoelde functionaliteit van KPN zijn.

Deze klacht is redelijk onbekend bij KPN, dus wie hier ook hinder van ondervindt graag even intekenen aub. Wellicht dat er dan een PATCH voor uitkomt.

1 reactie

Dit probleem is al bekend sinds april 2012. Dit staat in een andere topic; 'motorola vip1853 blijft in standby'. Althans, bij mij is het een combinatie van deze problemen. Ik kom hier vandaag op dit forum achter, na ontvangst van mijn derde 1853. KPN erkent op dit forum al langer bekend te zijn met dit probleem. Belachelijk dat ze dan nog steeds reclame hiervoor maken en deze apparaatjes blijven opsturen. Ik heb interactieve tv sinds ca 2 weken. 

Reageer