Beantwoord

live pauzeren werkt niet meer

• 30 juni 2016
  • 24 reacties
  • 308 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +7
Sinds een aantal dagen werkt live pauzeren niet meer.
Al een paar keer heb ik de ontvanger gereset maar het helpt niet.
Ik moet nu van te voren alles opnemen, ook niet handig
icon

Beste antwoord door JochMa 1 juli 2016, 13:48

Opmerkelijk.........
De ontvanger net opnieuw naar de fabrieksinstellingen gereset en nu doet het live pauzeren het weer prima.
Het probleem is (voor nu althans) opgelost 😃
Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Ach, die je nu geselecteerd hebt geeft ook aan dat het opgelost is. 'T is niet zo erg.
Reputatie 5
Badge +7
Oké, bedankt, ik had jouw bericht als beste antwoord moeten aanvinken bedacht ik achteraf, dus alsnog bedankt voor je support 🙂
Reputatie 7
Oh ja "markeer als oplossing" was de vorige versie van het forum.
Nu staat er bij élke reactie "beste antwoord". Als je dat aanklikt bij de reactie die volgens jou de oplossing is, dan wordt dát als oplossing (eigenlijk beste antwoord) gemarkeerd.
Er kan echter dan nog wel gereageerd. Een topic écht sluiten kan niet.
Reputatie 5
Badge +7
Bij mij staat alleen ' beste antwoord' - 'Like' - 'quote'
Reputatie 7
Onder elke reactie zou nu moeten staan:

Markeer als oplossing.......Like...........Quote
Reputatie 5
Badge +7
Hoi JochMa, fijn dat alles inmiddels weer goed werkt 🙂 Peter en Daniel, bedankt voor het meedenken!

Ik heb het topic overigens nu veranderd van "conversatie" naar "vraag". Je kunt nu wel een antwoord als oplossing markeren. Dus heel hard roepen is niet meer echt nodig :D

En waar markeer ik het dan als oplossing:?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi JochMa, fijn dat alles inmiddels weer goed werkt 🙂 Peter en Daniel, bedankt voor het meedenken!

Ik heb het topic overigens nu veranderd van "conversatie" naar "vraag". Je kunt nu wel een antwoord als oplossing markeren. Dus heel hard roepen is niet meer echt nodig 😃
Reputatie 5
Badge +7
OKÉ, OPGELOST 😉
Reputatie 7
Je hebt je topic niet als vraag maar als conversatie gestart. Alleen "vragen" hebben de mogelijkheid tot het selecteren van een oplossing.
Zie die keuze maar, hier net onder het tekstveld. Het is nu niet meer te wijzigen.

Dus we roepen gewoon heel hard: OPGELOST! 😳
Reputatie 5
Badge +7
Hoe kan ik mijn probleem als opgelost aanvinken?
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor de tip 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Dat of de dvs adapter er even uit halen helpt dan ook vaak 😉
Reputatie 5
Badge +7
Opmerkelijk.........
De ontvanger net opnieuw naar de fabrieksinstellingen gereset en nu doet het live pauzeren het weer prima.
Het probleem is (voor nu althans) opgelost 😃
Reputatie 3
Badge +2
Hallo JochMa,

Bedankt voor die extra aanvulling over de aansluiting van de ITV ontvangers.

In jou geval kan het bijna niet anders dan dat de communicatie via het electranet niet lekker verloopt. Het advies van Peter is in dit geval dan ook cruciaal zeker omdat het wellicht ook de ontvanger zelf kan zijn, het blijft immers techniek.

Laat het ons even weten hoe de test verloopt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi JochMa, vervelend dat live pauzeren niet werkt momenteel 😞 Heb je de tip van Peter al opgevolgd en de ontvangers omgewisseld?

Ik heb hier op onze testopstelling gekeken of ik dezelfde problemen heb, maar dat is niet het geval. Hier werkt alles naar behoren. Een reset van de ontvanger wil ook nog wel eens zorgen voor een oplossing met dit soort problemen. Hoe je dat doet, wordt uitgelegd in dit topic.
Reputatie 7
Bij mij werkt 't sinds vandaag ook niet meer. Althans, op veel zenders niet. Meld het hier ook even ondanks dat ik er een eigen topic voor gemaakt heb.
Reputatie 7
Jep. En je kunt je reacties tot max. 1 uur na plaatsing nog nabewerken. Als je de cursor op de drie stipjes rechts onderaan zet dan komt er een pull-down met oa bewerk ;)
Maar zo is 't ook overgekomen :)

Ben benieuwd morgen 😳
Reputatie 5
Badge +7
Vreemd ik had 2 zinnen getypt en ik zie er maar ééntje. Ik wou nog zeggen dat ik het morgen zeker ga uittesten
Reputatie 5
Badge +7
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken..............
Reputatie 7
Euh, je kunt die ontvanger toch testen op de plek van de bedraad aangesloten ontvanger? Werkt de pauze van de onwillige daar wel.... Werkt het daar niet, dan is het een netwerkprobleem m.b.t. het serienr. en zullen techneuten er achteraan moeten.

Maar ik zou nu maar lekker tv kijken en het morgen even doen 😉
Reputatie 5
Badge +7
Ik had de naam van de set al gevonden :-)
Helaas heb ik niet zo'n lange kabel om te kunnen testen of het aan de DVS 650 ligt
Reputatie 7
Ah, dat maakt al wat meer duidelijk. Maar dan is het probleem wsl nog steeds in het netwerk, maar dan wel gekoppeld aan het (serie)nummer van die ene ontvanger. Je zou 'm nog even bedraad kunnen proberen om de verbindingsset uit te sluiten, of juist aan te wijzen, als oorzaak.
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik vergat overigens te vermelden dat het alleen bij de tv gebeurt die niet bekabeld is maar verbonden is met de draadloze verbindingsset DVS 650
Bij de bekabelde tv is er geen enkel probleem.
Reputatie 7
Aangezien live pauzeren tegenwoordig via het netwerk loopt lijkt me daar een storing in te zitten m.b.t. jou abonnement. Een reset van de ontvanger is ook daardoor geen oplossing meer. Omwisselen van de ontvanger wsl ook niet.
Ik vrees dat je even zult moeten wachten op iemand van KPN webcare die dit kan gaan doorzetten naar de techneuten.
Inmiddels heb je wat dat betreft de workaround al bedacht. Ik neem overigens áltijd álles op wat ik die avond wil zien. Is ook handig als ik later op een zender kom. Want op de RTL en SBS zenders is Begin Gemist ook nog eens niet gratis.

Reageer