Beantwoord

Live programma pauzeren werkt niet meer op de computer

  • 5 March 2021
  • 7 reacties
  • 234 keer bekeken

live programma pauzeren werkt niet meer op de computer eerst kon dat namelijk wel nu niet meer weet iemand hoe dat komt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 11 March 2021, 18:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hmm, wat gek.

N.a.v. je vraag net even geprobeerd op npo 1. Even aanlaten staan, toen 1 minuut pauze en nu lig ik dus een minuut achter.

Windows, Google Chrome via uiteraard tv.kpn.com.

nou bij ons skipt hij heel het programma

 

Als je de pauze button aanklikt die midden in het beeld staat?

Als je bv 10 min voor het einde van een programma hem op pauze zet en het programma is afgelopen, slaat hij vast en dan kan je niet meer op play drukken en kan je de laatste 10 min van het prograama niet meer zien. En dat kon eerder altijd wel.

Als je bv 10 min voor het einde van een programma hem op pauze zet en het programma is afgelopen, slaat hij vast en dan kan je niet meer op play drukken en kan je de laatste 10 min van het prograama niet meer zien. En dat kon eerder altijd wel.

Okee. Net even kunnen testen en je hebt gelijk! Als het tijdens het pauzemoment naar het volgende programma gaat dan kan je niet meer v.a. dat pauzemoment kijken.
Ik neem aan dat de kpn moderator die hier nog komt dit euvel gaat doorspelen naar de ontwikkelaars.

Wat wel kan is via de gids naar het vorige programma, maar met het grote nadeel bij de commerciëlen dat je dan de hele uitzending weer moet kijken (niet door te spoelen naar die laatste 10 minuten).

Ik zelf kijk eigenlijk altijd de programma's door ze eerst op te nemen en opname te kijken. Live kijk ik alleen sport en nieuwsuitzendingen. Een via opnemenpakket (rec knop) opgenomen uitzending is bij alle zenders gewoon door te spoelen. En als je die tijdens kijken 10 minuten voor programma-einde stopt (waarom zou je een opname voor langere tijd pauzeren) dan kun je dat zelfs uren later nog weer hervatten.

Kijk je ook wel eens via de decoder?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @wilmuts, bedankt voor de feedback. Hier ga ik zeker even mee aan de slag. Ik durf namelijk niet te zeggen hoe het precies zit. 

@PeterG, ook bedankt voor het testen. Geeft meteen wat meer hou vast. 

Jullie horen nog weer van mij. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een terugkoppeling ontvanger. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt om het op te lossen. Ik verwacht dat het niet al te lang meer duurt voor het weer werkt.Â