Beantwoord

Lokale omroep Goirle en RTi Hilversum

  • 5 February 2020
  • 12 reacties
  • 334 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo,

Ik zag gisteren avond in eens op kanaal 1379 en 1416 in eens deze twee kanalen er bij staan.

 

En ik woon niet eens in de buurt van Goirle of Hilversum.

 

 

Groetjes David Meijer

icon

Beste antwoord door Natasja 10 February 2020, 17:25

Bekijk origineel

12 reacties

Dito hier. Ik hoor alleen Haarlem 105 (1023/1323) te krijgen.

Reputatie 4
Badge +2

volgens mij is noord-holland een soort test platform geworden lijkt het zo

Reputatie 6
Badge +9

Ik heb ze ook maar mis de lokale Almeerse TV en radiozenders. Men schijnt in onderhandeling te zijn.

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @david_meyer25. Goed dat je dit hier meldt. Ik heb het direct gemeld bij het iTV team. Ik vraag me namelijk af of dit zo hoort of dat het een foutje is. 
 

Ik heb ze ook maar mis de lokale Almeerse TV en radiozenders. Men schijnt in onderhandeling te zijn.

 

Welke zenders doel je dan specifiek op, @Alfons? Je kunt op onze website bekijken welke lokale en regionale zenders er beschikbaar zijn op jouw adres.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Natasja 

Ik ontvang een stuk of 7 radio, maar ook de bijbehorende lokale tv zenders via iptv. En dat is aanmerkelijk meer dan de link aangeeft. Dat is alleen Lelystad.

Overigens heb ik op L1 na ook alle regionale radio en tv zenders. En dat zijn er dus ook aanmerkelijk meer. Maar niets aan doen hoor. Hooguit L1 toevoegen.:grinning: Mijn postcode is 1316GG. Check het zelf maar.

De lokale radio en tv zender in Almere zijn er nog niet zo lang. Ik ben bang bij KPN nog lang niet.:wink:

Hier vind je de info over die zenders: https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/176902/nieuwe-lokale-omroep-van-start-gegaan

Reputatie 6
Badge +9

Allen, ik heb een reactie vanuit de organisatie. Er is afgelopen week een vergissing gemaakt in de configuratie van die twee lokale zenders: Omroep Goirle en RTI Hilversum. Inmiddels is dit hersteld. Jullie zouden die zenders nu dus niet meer moeten kunnen zien. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Natasja 

Ik ontvang een stuk of 7 radio, maar ook de bijbehorende lokale tv zenders via iptv. En dat is aanmerkelijk meer dan de link aangeeft. Dat is alleen Lelystad.

Overigens heb ik op L1 na ook alle regionale radio en tv zenders. En dat zijn er dus ook aanmerkelijk meer. Maar niets aan doen hoor. Hooguit L1 toevoegen.:grinning: Mijn postcode is 1316GG. Check het zelf maar.

De lokale radio en tv zender in Almere zijn er nog niet zo lang. Ik ben bang bij KPN nog lang niet.:wink:

Hier vind je de info over die zenders: https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/176902/nieuwe-lokale-omroep-van-start-gegaan

Dag @Alfons. Dat is wel bijzonder, maar ik begrijp dat je daar niets over te klagen hebt. Als het echt om nieuwe omroepen gaat, dan verwacht ik inderdaad ook dat het nog wel even duurt voor we die zender(s) gaan aanbieden. Als het zenderaanbod wijzigt, dan wordt dat natuurlijk aangekondigd. :slight_smile:

Inmiddels is dit hersteld. Jullie zouden die zenders nu dus niet meer moeten kunnen zien. 

Klopt. Gisteren vergeten te melden hier dat ze weg zijn.

Reputatie 6
Badge +9

Geen probleem, @PeterG! In ieder geval fijn dat de oorzaak duidelijk is en het is opgelost. Dank voor je oplettendheid!

Reputatie 6
Badge +9

Ik zag net dat bij mij de lokale TV zender Kijk Almere en de Almeerse radiozender Easy FM doorgegeven worden. Goed werk! Ik weet de zendernummers niet meer uit het hoofd en kan het nu ook niet zien. Mijn vrouw zit me in de weg!:yum:

Reputatie 6
Badge +9

Ik kan het niet meer bewerken.

KIJK Almere is kanaal 1392

Easy FM is 1092

Reputatie 6
Badge +9

Goed opgemerkt, @Alfons. Geniet ervan! :smile:  En eh… wat dat andere betreft. Misschien kun je hier eens naar kijken: https://www.scheiden-online.nl/:wink:

Reageer