Beantwoord

Lopen opnames door, wanneer ontvangers uit zijn, ofwel van stroom zijn afgesloten?

• 23 juli 2018
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Besten,

Ik wil met de vakantie enkele stoppen uit de meterkast uitschakelen, waaronder de woon- en slaapkamer. Dit betekend dat mijn beide ontvangers uit staan.
Wij kijken eigenlijk enkel specifieke opnames op tv en verder niet.

Kortom de vraag:
Blijven de opnames (online) doorlopen, wanneer de ontvangers van stroom zijn afgesloten?
(b.v. tijdens vakantie, ofwel stroomstoring.)

Bij voorbaat dank,
JRP
icon

Beste antwoord door Giant2000 23 juli 2018, 09:39

Kort antwoord: JA.
Dat is het mooie van KPN, alle zenders worden opgenomen en centraal opgeslagen, je tuner speelt alleen het gereserveerde stukje weer (wat opname heet).
Kortom: je kunt rustig je tuner uitzetten als je op vakantie gaat en je opnames via de app in het buitenland inplannen.
Prettige vakantie!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Kort antwoord: JA.
Dat is het mooie van KPN, alle zenders worden opgenomen en centraal opgeslagen, je tuner speelt alleen het gereserveerde stukje weer (wat opname heet).
Kortom: je kunt rustig je tuner uitzetten als je op vakantie gaat en je opnames via de app in het buitenland inplannen.
Prettige vakantie!
Beste Giant,

Dank voor een zeer snelle reactie!
Voor mij een dubbele bevestiging, ik zocht ondertussen nog even door, met iets specifiekere zoektermen 😉 en vond een soortgelijk Topic van 3jr. geleden. beantwoord door PeterG.
Alsnog hartelijk dank, eveneens voor de tip om in het buitenland via de App opnames in te plannen.
Mijn stoppen gaan uit en ik ga lekker op vakantie!!
Groetjes!

Reageer