Beantwoord

Luidruchtige Motorola VIP1960

• 18 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2556 keer bekeken

Beste KPN'er,

Sinds een paar dagen maakt mijn Motorola VIP1960 ontvanger (in mijn slaapkamer ;-(( ) een geluid alsof iemand ergens in huis aan het stofzuigen is. Ook als ie gewoon op standby staat. Is dit normaal? Graag reactie!

Grtx,
GerarD

icon

Beste antwoord door Raul_ 18 maart 2014, 10:40

Hallo GerardBurgman,

Ook wij zijn er klaar voor om de ontvanger voor je te ruilen! Wil je mij in een privébericht je contractnaam, postcode, huisnummer en mobiele nummer sturen? Dan zet ik de logistiek voor jou in gang.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Dat is de ventilator. Dit was het laatste model met. De opvolgers hebben geen venilator meer en zijn helemaal stil. Hij is dus stuk dus verwacht ik van KPN dat hem kan omruilen. Bedenk wel dat je de opnamens van de harde schijf kwijtraakt.

Ik hoop inderdaad dat KPN hem kan omruilen. De schijf is leeg, de opnames zijn al gekopieerd naar een andere recorder met harde schijf, dus ik ben helemaal klaar voor een eventuele ruil.

Reputatie 5
Badge +11
Hallo GerardBurgman,

Ook wij zijn er klaar voor om de ontvanger voor je te ruilen! Wil je mij in een privébericht je contractnaam, postcode, huisnummer en mobiele nummer sturen? Dan zet ik de logistiek voor jou in gang.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reageer