Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Maximaal aantal gebruikers ITV online terwijl er niemand kijkt.

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Het maximum aantal gelijktijdige gebruikers van live-tv is bereikt op dit abonnement wordt aangegeven in de browser terwijl er niemand kijkt.

Cookies en historie inmiddels al verwijderd maar dit heeft geen invloed op de situatie.

Wie weet een oplossing?

Alvast bedankt.
Dré

33 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik heb precies hetzelfde. Het is een paar dagen geleden spontaan ontstaan na maanden geen probleem te hebben gehad. Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.
Reputatie 6
Badge +20
Hoi Dré, welkom! Goed dat je het hier meldt. Een aantal vragen voor jullie beide want dit is voor zover bekend geen algemene storing.

- Heb je dit probleem nu altijd? Of werkt het soms ook wel? Meerdere apparaten?
- Heb jij ook de cookies en historie verwijderd Pierre?
- Welke browser? Heb je andere getest? Zou je dat alsnog willen proberen?
- Hebben jullie ook de iTV app? Zou je bij "instellingen"(tandwieltje) willen kijken en dan bij apparaatbeheer. Herkennen jullie die apparaten (maximaal 5)? Zou je die eens op willen schonen?

Ik hoor het graag!
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Paul, dank voor je reactie.

- Probleem is van de afgelopen 4 dagen. Gisteravond geen last gehad.
- Cookies en geschiedenis netjes gewist.
- Diverse browsers op diverse laptops en PC.
- De apparaten had ik reeds opgeschoond.

Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn, ik kan het ook niet reproduceren.
Reputatie 6
Badge +20
Snelle reactie, dank! Oké, dus gisteravond dus niet meer. Wil je het even in de gaten houden en mij een seintje geven als het weer terugkomt? Ik heb jouw gegevens al dus ik kan je goed als "voorbeeld" gebruiken voor de technische dienst indien dat nog nodig is. 😉
Reputatie 4
Badge +3
Zal ik doen, Paul.

Ik weet niet of @drevdg hetzelfde probleem heeft (of had).
Reputatie 6
Badge +20
Klinkt wel als hetzelfde probleem. Ik hoop "had". 🙂 We wachten rustig tot @Drevdg terugkomt.
Reputatie 1
Bij mij staat er sinds 2 dagen systeem niet beschikbaar op beide laptops, die niet tegelijk aanstaan.
Mij werd toen door KPN chat geadviseerd chrome te installeren, dan is de melding wel weg maar ik krijg dan een zwart beeld.
Reputatie 6
Badge +20
Is het probleem ook voor jou opgelost @Drevdg? Ik heb niets meer van je gehoord namelijk.

@SonjaKoffie, welkom! Goed dat je het meldt. Welke website gebruik je? http://www.interactievetv.nl/ of http://www.itvonline.nl/
Wil je beide eens proberen? Welk besturingssysteem heb je op die laptops?

Ik hoor het graag.
Reputatie 1
Daar ben ik, door jouw link aan te klikken doet hij het weer ITVonline ik heb windows 10 maar ik ga via IE11

Heel erg hartelijk bedankt ik heb je ook geliked 😃
Reputatie 6
Badge +20
Fijn dat het weer werkt! Ik doe het allemaal voor de likes. 😉

Misschien ging het fout in de link. Hou er rekening mee dat je altijd "www." ervoor typt. 🙂
Reputatie 1
Ik vermoed toch dat KPN er mee bezig was, 2e x deed hij het niet, 3ex weer wel.
Reputatie 6
Badge +20
Bij niets over bekend maar ik weet ook niet alles. Zolang het maar weer werkt. 🙂
Reputatie 1
De melding System is niet beschikbaar is weg maar ik krijg nu een zwart beeld Silverlight is geinstalleerd.

Via jouw link doet hij het weer,, maar als ik hem in mijn taakbalk zet niet.

Het feest is alweer afgelopen system niet beschikbaar is weer terug helaas.

Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar staat erbij.
Reputatie 1
Het feest is alweer afgelopen system niet beschikbaar is weer terug helaas.

Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar staat erbij.
Reputatie 1
Nu je andere link gebruikt en hij doet het weer, echt om dol van te worden. Het ligt dus niet aan mijn pc
Reputatie 6
Badge +20
Ja inderdaad, heel irritant. Zou je eventueel je cookies en geschiedenis willen leeghalen als het probleem toch weer terugkomt?

Misschien wel handig om te weten dat de website van iTV online helemaal wordt vernieuwd. Ik weet nog niet precies wanneer maar zal hopelijk een grote verbetering zijn.
Reputatie 1
Ik heb gisteren cookies en geschiedenis verwijderd, ik las dat hier
Reputatie 1
En ik hoop dat de vernieuwing een verbetering gaat worden.🆒
Reputatie 6
Badge +20
Daar ga ik toch wel vanuit. 😛
Reputatie 1
Ik wacht nog even met enthousiast zijn 😃
Reputatie 6
Badge +20
Ik ook want het duurt nog wel even. Ik hoop dat we daarna wel enthousiast zijn. 🙂
Reputatie 1
Goedemorgen Paul,

Gisteravond geen problemen meer gehad en vanmorgen deed de tvonline het ook weer.

Groetjes Sonja
Reputatie 6
Badge +20
Fijn! 😃 Houden zo 😉
Reputatie 1
Die opmerking kun je beter baar KPN sturen 🆒 Ik heb dus niets verkeerds gedaan.
Hier hetzelfde probleem sinds twee dagen .... alleen op de laptop en mobiel
Het maximum aantal gelijktijdige gebruikers van live-tv is bereikt op dit abonnement
Kan dan ook mijn opnames niet kijken : er is een fout opgetreden probeer het nog eens (500)

Reageer