Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Maximaal aantal gebruikers ITV online terwijl er niemand kijkt.

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 1
Hi Mirjam, probeer ITVonline eens te verwijderen en opnieuw erop te zetten? Wel in IE mocht je w10 hebben.
Ik had dat ook en hier is maar 1 gebruikster.

Groetjes Sonja
Reputatie 1
Kijk bij de instellingen van de app daar zie de apparaten staan die gebruik maken van de dienst leeg die lijst probleem opgelost:D:D
Reputatie 6
Badge +16
Hoi @Mirjam68, heb je de tips van Sonja en Machiel kunnen proberen? Ik ben benieuwd of het daarmee voor jou opgelost is.
Reputatie 6
Badge +16
Ik heb nog geen reactie van je gehad, dus ik hoop voorzichtig dat het nu opgelost is. Als je nog hulp nodig hebt, geef gerust een gil!
Reputatie 6
Badge +15
Gebruik voor online kijken bij voorkeur http://www.interactievetv.nl en niet meer de oude link. Wel mét www.
Chrome wordt geadviseerd. Daarin wordt Silverlight niet meer gebruikt evenals Edge.
Firefox kan ook maar dan gebruik je nog Silverlight die Microsoft zelf ook niet meer adviseert.
Dag
Dat wat Sonja schrijft zal niet de oplossing zijn omdat het op mijn mobiel en Windows 10 gebeurd. Het andere heb ik ook nagekeken maar moet bij het verwijderen van apparaat pincode geven tja als ik dat nog eens wist dat heb ik nog niet kunnen testen .
Reputatie 6
Badge +15
Als je de pincode voor interactieve tv niet meer weet kun je die opzoeken in MijnKPN.
Reputatie 6
Badge +16
Is het gelukt met het 'verwijderen' van de apparaten? Of speelt het probleem inmiddels niet meer? Ik ben benieuwd naar je bevindingen!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)