Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Maximaal aantal inlog bereikt itv kpn

Mijn ipad geeft ineens aan dat het maximaal aantal i log pogingen is bereikt
terwijl ik vanochted op mijn vakantie adress
maar 1 x heb ingelogt
nu moet ik 24 wachten
maar wil morgen ochtend formula 2 kijken
wat nu?

*Admin: topics over zelfde probleem samengevoegd
icon

Beste antwoord door Justin_ 11 oktober 2016, 15:59

Justin_ schreef:

Hoi 1234boskoop, welkom op het forum! Balen dat je tijdelijk niet kon inloggen op iTV Online. Heb je vanochtend toch nog de Formule 1 kunnen zien?

Als je nu nog niet kunt inloggen, reageer dan op mijn privébericht. Dan zoek ik voor je uit wat er precies aan de hand is.

Ha 1234boskoop, je hebt niet meer gereageerd in dit topic of op m'n privébericht. Betekent dit dat je inmiddels weer kunt inloggen op iTV Online. Daar ga ik van uit 🙂

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

3 Reacties

Itv geeft aan dat maximum aantal pogingen inloggen is bereikt en ik 24 uur moet wachten
Terwijl ik vanochtend 1 x gekeken heb
Maar morgen ochtend wil ik formula 1 kijken op vakantie adress
Wil geen 24 wachten op iets wat ik niet gedaan heb
Reputatie 6
Badge +20
Hoi 1234boskoop, welkom op het forum! Balen dat je tijdelijk niet kon inloggen op iTV Online. Heb je vanochtend toch nog de Formule 1 kunnen zien?

Als je nu nog niet kunt inloggen, reageer dan op mijn privébericht. Dan zoek ik voor je uit wat er precies aan de hand is.
Reputatie 6
Badge +20
Justin_ schreef:

Ha 1234boskoop, je hebt niet meer gereageerd in dit topic of op m'n privébericht. Betekent dit dat je inmiddels weer kunt inloggen op iTV Online. Daar ga ik van uit 🙂

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer