Mededeling: Interactieve TV storing 30-09-2013 21:15 PM

• 30 september 2013
  • 38 reacties
  • 5373 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Een aantal van onze klanten kunnen op dit moment problemen ondervinden met Interactieve TV.

KPN is hiervan op de hoogte en hoopt de storing zo spoeding mogelijk te hebben opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.

Update 1 oktober - 03.00 uur: 

De iTV storing is opgelost. U kunt weer televisie kijken via iTV. 

KPN biedt klanten die hinder hebben ondervonden excuses aan voor het ongemak.

Mocht je nog hinder ondervinden, neem dan contact met ons op.

38 reacties

Is er storing op ITV vanochtend ? Ik krijg fout code 12 ... alles gecontroleerd en opnieuw opgestart - storingsdienst melding dat het er druk is en dat ik terug moet bellen dus waarschijnlijk iets aan de hand ?

Bij mij ook. Ben klantenservice aan het bellen. Duurt laaaaaaaaaaaaang......

Nee maar..... hij doet het weer! Haleluja!

Nu opgelost !

hier in delft nog steeds geen tv

Reputatie 7
Badge +12
Het betreft inderdaad een storing ( http://www.kpn.com/web/show/id=1983274 ). Goed om te lezen dat het voor sommige mensen inmiddels weer werkt, er wordt nog gewerkt aan een permanente oplossing. 

Link werkt niet, althans er wordt geen storing vermeld. Hier in Delft nog immer geen iTV.

Reputatie 7
Badge +12
Dit is de huidige tekst (14.32) van het bericht:

Als gevolg van een storing, kun je mogelijk problemen ervaren met de kwaliteit van Interactieve TV:

Ook kun je mogelijk problemen ervaren met de diensten Video on Demand en Uitzending gemist. Als je settopbox uitstaat, kan het zijn dat deze tijdelijk niet opgestart kan worden

Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2013-09-30 07:00 Eindtijd: onbekend

indd in delft nog geen tv

dat ding nog nooit gemist maar nu wel

heb sinds jaren weer eens de radio aan

maar ik vind het een slechte zaak dat er na 8 uur nog

geen oplossing voor het probleem is .

klantenservice zei om 10.30 uur werkt het weer

Ok, dank. Hopelijk is het probleem snel opgelost. Behalve geen iTv is de internetverbinding ook slecht momenteel. We wachten af......

15'50 In Delft nog steeds fout 12. Vanochtend om 8.00 was hier de storing reeds.

dit duurt inmiddels wel erg lang

ga zo maar eens bellen voor een gratis maand

van een of ander pakket

Tv-ontvanger heeft geen verbinding met het netwerk,alle suggesties geprobeert,geen succes.

ik heb hier hetzelfde probleem. plots was sinds deze ochtend het tv signaal weg. Komt er een melding te staan dat het geen internetverbinding vindt, herstart de ontvanger. Ontvangers helemaal gereset en opnieuw proberen te starten. Dan geeft hij bij mij ook de foutcode 12 aan.

Ik ga zo na het eten maar eens bellen met de helpdesk.

(ps merkte trouwens dat mijn experiabox compleet gereset was, moest net alles opnieuw instellen. weet alleen niet of dat kwam omdat ik hem minuutje van de stroom afhaalde of dat het ervoor al was.)

hmm ik woon niet in zuid-holland, laat staan in de buurt. In Winterswijk namelijk, Gelderland. En ik heb het zelfde probleem. Al de hele dag geen TV, bij het resetten van de ontvangers krijg je een foutcode 12. Internet en telefonie werkt wel.

Badge
Nou ik woon in gouda dus wel in Zuid-Holland en ik heb geen last van de storing.

een kennis die 1 straat verder woont, heeft ook nergens last van. dus ik ga nu maar eens bellen met de helpdesk!

Ook in A'dam storing van iTV..

Bellen met KPN helpt niet, bij kiezen van snelmenu meerdere malen verbinding verbroken..

Hier in pijnacker ook geen iTV 😞 Internet doet het gelukkig wel. Hopelijk wordt het snel opgelost want zo te lezen duurt dit al de hele dag...

oke, heb ze eindelijk aan de lijn gehad.

Ten eerste: de storing is niet postcodegerelateerd!

Ten tweede: ze hadden vannacht/vanochtend nieuwe software ingeladen in de tv ontvangers, dit is niet overal goed gegaan en veroorzaakt de foutcode 12/geen beeld.

(ik heb overigens 3 vip1853 tv-ontvangers, ik weet niet of het gerelateerd is daaraan, dat werd mij niet verteld)

Ten derde: ze hebben geen idee wanneer het verholpen is!

Ze adviseerden me maar om op de ITV site nog een beetje tv te gaan kijken.
Gelukkig kan ik mijn laptop nog op de tv aansluiten om nog een beetje tv te kunnen kijken.

We wachten maar weer af :(

oke, heb ze eindelijk aan de lijn gehad.

Ten eerste: de storing is niet postcodegerelateerd!

Ten tweede: ze hadden vannacht/vanochtend nieuwe software ingeladen in de tv ontvangers, dit is niet overal goed gegaan en veroorzaakt de foutcode 12/geen beeld.

(ik heb overigens 3 vip1853 tv-ontvangers, ik weet niet of het gerelateerd is daaraan, dat werd mij niet verteld)

Ten derde: ze hebben geen idee wanneer het verholpen is!

Ze adviseerden me maar om op de ITV site nog een beetje tv te gaan kijken.
Gelukkig kan ik mijn laptop nog op de tv aansluiten om nog een beetje tv te kunnen kijken.

We wachten maar weer af :(

Amateurs....:@

Er schijnt een storing te zijn,om een uur of 10 zou het over zijn.Als tv wil kijken

ga dan www.itvonline.nl

Sinds vandaag 20.00 geen interactieve tv in Amerongen. Meer mensen met dit probleem?

KPN is onbereikbaar op het storingsnummer 088 0402

Reageer