Beantwoord

Medewerkers van KPN telefonisch spreken

  • 12 March 2019
  • 6 reacties
  • 2636 keer bekeken

Hallo!

Kan ik telefonisch een KPN-Medewerker bereiken. Ik heb nog wat vragen over interactieve tv. Via de klantenservice pagina heb ik gezien dat ik het nummer 0800-0402 moet bellen om een medewerker te bereiken, maar telkens als ik dat nummer bel krijg ik zo'n voice-over aan de lijn die mij niet kan helpen. Weet iemand het goede telefoonnummer of is het niet mogelijk?
icon

Beste antwoord door Nadia 13 March 2019, 11:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge
Als de voicerobot vraagt om je vraag in te spreken moet je zeggen: “Ik wil een medewerker spreken”. Dan gaat ie je doorverbinden met een echte medewerker.
Stel anders je vragen hier. Er zijn een batterij mensen hier aanwezig die alles weten over I-TV.
Reputatie 7
Hallo @SKuijpers, het telefoonnummer klopt. Leuk dat je hier op het KPN forum terecht bent gekomen. Nu je er toch bent, stel je vraag hier! Zoals Peter al aangeeft, de community van KPN heeft zo veel gebruikers met een enorme kennisschat in huis dat je hier op de juiste plek bent. We helpen je hier graag verder met je Interactieve TV vragen. Fire away! :)
Reputatie 7
Joehoe @SKuijpers. We hebben je nog niet terug gezien. Is je vraag al beantwoord? 🙂 We helpen je hier graag!
Hallo KPN,

Ben al heel lang klant.
Mijn factuur klopt niet/al enkele maanden niet; na aanpassing abonnement.
Probeer dit al enige tijd te communiceren maar lukt gewoon niet.
Blijf ondertussen wel te hoge facturen ontvangen en betalen.
Ik wil graag gewoon iemand spreken en het regelen! Een robot werkt in dit geval niet.

Ook hier geen antwoord; want onderstaand antwoord op de vraag is geen goed antwoord!

Hallo @SKuijpers, het telefoonnummer klopt. Leuk dat je hier op het KPN forum terecht bent gekomen. Nu je er toch bent, stel je vraag hier! Zoals Peter al aangeeft, de community van KPN heeft zo veel gebruikers met een enorme kennisschat in huis dat je hier op de juiste plek bent. We helpen je hier graag verder met je Interactieve TV vragen. Fire away! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Als de voicerobot vraagt om je vraag in te spreken moet je zeggen: “Ik wil een medewerker spreken”. Dan gaat ie je doorverbinden met een echte medewerker.
Ik zeg helemaal nooit wat. Werkt ook.

Reageer