mediakasje staat vast.

• 18 oktober 2012
  • 13 reacties
  • 9117 keer bekeken

na vernieuwing van de mediabox door een monteur van kpn, had ik steeds problemen.

box wil in standby, dit heb ik zelf opgelost.Hedenmorgen vroeg kon ik geen kanalen kiezen, heb de box wederom gereset en het probleem was opgelost.

De mediabox staat standaard op een gebruik van 2 uur waarne hij in de standby gaat, hier komt men niet meer uit.

Na de reset heb ik bij instellingen de box op 8 uur gezet.

Wat betreft de hardware van kpn ben ik niet zo tevreden, maar het beeld wel ondankst dat het soms kraakt en piept. Hen al vaak met hun gebeld en wacht nog maar even af hoe het verder verloopt.

13 reacties

Ik heb het even een weekje aangezien........en een vastloper heeft zich niet meer voorgedaan.

Probleem is dus misschien wel opgelost!

Groet Wouter

Reputatie 4
Badge +9
abhemelrijk, 

Wat goed dat je dit allemaal zelf hebt uitgezocht en bedankt dat je het meedeelt aan onze andere forumbezoekers. Mocht je naar aanleiding van deze acties toch nog vragen hebben, dan kun je deze altijd eerst opzoeken op kpn.com/help. Als je rechtsboven je zoekwoord intypt kom je op de betreffende hulppagina's uit. Kies je het tabblad Forum, dan kom je hier terecht.

Het kraken en piepen kan ik van hieruit niet meteen verklaren. Wellicht heb je nu al iets aan deze pagina: Interactieve TV: Hoe kan ik problemen met slecht beeld en geluid oplossen?

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Reputatie 1
Badge
heb nu een maand of 2 t nieuwste kastje (zonder hd ) maar ook deze loopt met regelmaat vast , krassend beeld en geluid en niets meer met de afstands bediening te doen ook niet met de aan/uit knop op t kastje dus dan de stekker eruit

Weet niet meer wat te doen wacht t af wellicht komt er een update vd software ofzo en is t euvel dan verholpen

ben onder tussen wel aan t kijken of er een andere leverancier binnen moet komen want dit is niet fijn zo

Reputatie 1
Badge
Wil niet vervelend doen maar vorige bericht lijkt beetje op een zoethouder
Er komt geen bericht terug en er word niets gedaan ,dit is een beetje jammer

Wil graag weten wat er aan de hand is met de ontvangrr en of er iets van een update komt of dat wellicht naar upc moeten oid
Ook ik heb dit probleem. Iedere dag gebeurt het wel een keer dat de ontvanger nergens meer op reageert. Katje resetten. Kwartiertje wachten. Zeer irritant. De zoveelste telurstelling van KPN allesinéén. Het produkt lijkt gewoon niet af.

Ik ga maar eens proberen of standby-instellingen iets uitmaken. Dank voor deze tip.

Reputatie 5
Badge +7
Beste Virtriool,

Kun je aangeven of het opgelost is? Zo niet, ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste mimarron en dairybeat,

Ik kan me voorstellen dat deze problemen nogal wat frustraties veroorzaken. Graag zou ik willen kijken naar de oorzaak van beide problemen om tot een eventuelee oplossing te komen. Kunnen jullie allebei in een privébericht de postcode, huisnummer en telefoonnummer kunnen sturen? Dan pak ik het op.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste mimarron,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste dairybeat,

Het klopt dat er op dit moment wat problemen zijn, voor meer informatie zie onze storingspagina. De problemen zijn bij ons bekend en we werken zo snel mogelijk aan een permanente oplossing. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb ook een aantal 'vastlopers' gehad, dus heb ik de Stanby instelling tevens op 8 uur gezet. Ik hoop dat het probleem daarmee is opgelost...!?

Reputatie 2
Badge +1
Ondanks het op standby zetten van de decoder op 8 uur, had ik toch weer een vastloper.

Op 31/10 had ik via mijn HD-recorder een aantal programma's bekeken. Toen ik daarna in het Tv-menu weer het decoderkanaal koos, reageerde die nergens meer op, dus werd resetten weer de enige optie...

In de middag van 1/11 had ik ongeveer een kwartier totaal geen Tv- Telefoon- en Internetverbinding meer, daarna startte de modem weer automatisch op.

Hier betaal ik zo'n 75,00 per maand voor...!

Reputatie 2
Badge +1
Beste Jeroen,

Ik wacht nog even met het sturen van een privé bericht.

Ik heb namelijk 2 decoders (woon- slaapkamer) en deze heb ik nu verwisseld.

Ik kijk even aan hoe de weinig gebruikte gewisselde decoder het in de woonkamer gaat doen.

Mocht ook die problemen geven dan laat ik je dat weten.

M.v.g.,

André

Reputatie 2
Badge +1
Wederom gisteren 11/11/12 een probleem. Een opgenomen programma 'in the cloud', kon ik niet afspelen, er was geen beweging in te krijgen dus uiteindelijk heb ik die maar gewist.

Ik vroeg me wel af waarom dat wél lukte...!?

Ik begin er van overtuigt te raken dat KPN niet klaar is met de technische kant van dit produkt. Ik zie het nog even aan, het kontrakt loopt helaas nog, maar zoals het nu gaat ben ik na dit 1e jaar weer verdwenen, maar dan wel met alles!

Reageer