Meer TV

• 1 september 2015
  • 135 reacties
  • 4889 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9
Meer TV komt deze week in fases beschikbaar voor ons als klanten.

YouTubeTelegraafPanorama.nlCandyBoost
NOS JournaalNu.nlAutoweekTrue or False
DumpertBuienradarANWBGuess That City
DailymotionAccuWeatherFileindex.nl 
Panorama.nlWikipediaNOS Sport 
 CNNNU Sport 
 EuroNewsPicasa 
 NOS NieuwsImpasto
Iemand een idee of bijvoorbeeld Spotify ook beschikbaar komt?

135 reacties

Reputatie 7
Spotify... dat is er al. In de pakketten Standaard en Premium. Niet bij Instap. Dus als je dat nu hebt en je wilt Spotify dan upgraden naar Standaard of Premium.

zie ook: Vergelijk de pakketten .

@ webcare.

Kun je Youtube ook koppelen met je youtube account?

De app in mijn 3 jaar oude tv ondersteund Google namelijk niet meer!

P.S. klik hier voor het mailbericht over Méér TV .

Reputatie 6
Badge +9
 Ik bedoelde als app voor meer TV. M.a.w. dat je dan je playlists via meer TV op je HTS kan afspelen. 

Ik heb een mailtje gehad, maar zie ook:

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/informatie/interactieve-tv/meertv.htm

Reputatie 7
schreef:
. dat je dan je playlists via meer TV op je HTS kan afspelen. 

Ik heb een mailtje gehad, maar zie ook:

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/informatie/interactieve-tv/meertv.htm

Dat kan toch ook als je je pc met je HTS verbindt? Dat kan bij mij analoog en via HDMI.

Reputatie 6
Badge +9
 Klopt, maar wil graag weten of dit beschikbaar komt in Meer TV, zo ja dan lijkt het alsof KPN gaat proberen een soort smart omgeving te bouwen om zo ook "oude" TV's smart te maken.

Ik gebruik nu Airplay icm AppleTV om mijn Spotify muziek op mijn HTS af te spelen, dus ben in dat opzicht voorzien van een werkende oplossing.

Reputatie 7
Badge +17
Ik wil niet vervelend zijn, maar hier is al een Topic over:

MéérTV

Reputatie 6
Badge +9
Dat wist ik, echter ten tijde van dat ik dit poste was er in dat topic behalve over het testen niets meer gemeld, actief als ik ben maar even een nieuw draadje gestart hierover 😉
Reputatie 3
Badge
Ik zie MeerTV nog niet in het menu staan. Op TotaalTV las ik dat dit met hem MODEM te maken heeft. Lijkt me nogal onlogisch. Wordt de decoder bedoeld? En zo ja, wordt die dan omgeruild om van Meer TV gebruik te kunnen maken?

Wat betreft de apps, zou het prettig zijn als Spotify en TuneIn beschikbaar komen. Zeker als klant van KPN met Spotify-abonnement is het een perfecte manier om klanten ook meteen Spotify via de decoder aan te bieden. Ik gebruik nu mijn PS3 voor beide apps, maar zou het fijner vinden als ik dit via de decoder kan gebruiken.

Reputatie 7
, Het gaat écht om het modem. Dit moet Routed TV toestaan en dat is (vooralsnog) alleen met de v9 en v10 mogelijk. Of je al Routed bent kun je zien in de ontvanger:

Menu > instellingen > Systeem inst. > Systeem informatie.

Niet geschikte modems zullen, naar ik heb begrepen, omgeruild worden. Andere krijgen een update.

Bij Routed kan de decoder het internet op. Bij Bridged staat de decoder alleen direct in verbinding met het televisieplatform van KPN.

Is er trouwens al iemand met een 1963 die Routed is? Of zelfs al Méér TV heeft?

Reputatie 7
Badge +17
HJ schreef:
Ik zie MeerTV nog niet in het menu staan. Op TotaalTV las ik dat dit met hem MODEM te maken heeft. Lijkt me nogal onlogisch. Wordt de decoder bedoeld? En zo ja, wordt die dan omgeruild om van Meer TV gebruik te kunnen maken?

Wat betreft de apps, zou het prettig zijn als Spotify en TuneIn beschikbaar komen. Zeker als klant van KPN met Spotify-abonnement is het een perfecte manier om klanten ook meteen Spotify via de decoder aan te bieden. Ik gebruik nu mijn PS3 voor beide apps, maar zou het fijner vinden als ik dit via de decoder kan gebruiken.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Spotify moet erbij gezet worden. Dus HJ je hebt een Kudo verdiend! :D 😉 heb hem al aan jou gegeven! ;)

Reputatie 7
Badge +17
Ik zit zo op YouTube te kijken, jammer dat er geen inlogscherm is, ik zou graag willen inloggen op mijn Googleaccount. Zodat ik naar me afspeellijsten kan gaan. En naar me favorieten... Helaas kan dat (nog) niet. Hopelijk komt deze functie er snel. Zou voor mij een grote wens zijn. En ik denk niet alleen voor mij. Ik denk dat de andere het ook op prijs stellen. ;)

Reputatie 4
Badge +3
Ook hier actief

V10 met hmb2260

:D

Heb 'm ook, maar tergend traag. Niet bruikbaar daardoor..

Reputatie 7
Badge +17
Mij is opgevallen dat Programma Gemist is uitgebreid. De oude logo's van RTL4, 5, 7 en 8 staan erbij terwijl RTLXL er al staat:

https://

En dan zie ik onder Lees info 2 apps staan van YouTube en Wikipedia:

Heeft dit te maken dat je dan extra info kan oproepen van het desbetreffende programma? Ik deed dat, maar dat doet ie niet. Geen info over het programma.

Reputatie 7
Badge +17
AutoWeek is wel in volledige scherm! Toppie:

Dat ziet er mooi uit! Hopelijk worden die andere apps ook zo. 😉 Voor de rest heb ik er wel plezier mee! Voor mij een mooie aanvulling! ;)

Reputatie 3
Badge
Hier nog niks. Heb V10 router. Vreemd. Glasvezel hier.
Reputatie 7
Heb je wel een mail gekregen dat Meer TV bij jou geactiveerd gaat worden?

Welk type TV ontvanger heb je?

Reputatie 3
Badge
Op de website van KPN staat dat het produxt er is. Ik heb het niet. V10 en Arcadyan, nieuwste decoder van KPN. Nieuwste software. Opvallend: de info over ontvanger stelt dat dit de VIP2952 is.
Reputatie 7
Het is opvallend dat ik tot nu toe alleen maar berichten over de activatie van Meer TV heb gezien van mensen die een Arcadyan HMB2260 in gebruik hebben.

Dat je een V9 of V10 moet hebben (routed ITV) was duidelijk, maar het lijkt er op dat op dit moment Meer TV alleen op HMB2260's uitgerold wordt.

Wie kan dit voor mij ontkrachten?

Overigens mis je niet zo veel hoor, de term "Meer TV" is wat mij betreft iets te veelbelovend.

KPN is mijns inziens 5 jaar te laat met dergelijke functionaliteit, het aanbod in apps is (nog) zeer beperkt en persoonlijk denk ik niet dat ik na een eerste kennismaking ooit nog gebruik zal maken van "Meer TV".

Wij pakken gewoon onze tablets of telefoons als we één van die apps willen gebruiken. Het scherm van de TV is bij ons om televisie te kijken via KPN of Netflix.

Laat Netflix nou net een app zijn die (logischerwijs) mist, maar goed, onze TV's zijn Smart TV's en daar staat Netflix natuurlijk wel gewoon op.

Reputatie 7
schreef:
Het is opvallend dat ik tot nu toe alleen maar berichten over de activatie van Meer TV heb gezien van mensen die een Arcadyan HMB2260 in gebruik hebben.

Dat je een V9 of V10 moet hebben (routed ITV) was duidelijk, maar het lijkt er op dat op dit moment Meer TV alleen op HMB2260's uitgerold wordt.

Wie kan dit voor mij ontkrachten?

Ik! Heb een Arris 2952. En heb Meer TV sinds dinsdag. Verder koper en een v9.

Heb 't verder wel even bekeken maar nog niet gebruikt.

Reputatie 7
Badge +17
Ik ga straks naar een klant, die heeft de V8. Ik ga hem daar vervangen voor de V10. En hij heeft de Motorola 1853... Ik denk dat ik die ook moet vervangen bij hem. En hij heeft ook een Arris 2953... Dus die zou ik dan niet hoeven te vervangen.

Reputatie 7
Bij Buienradar: instellingen: voeg stad toe: Prima. Dan naar "weer". Daar kun je dan gegevens voor je stad kiezen.

Reputatie 7
Badge +17
PeterG schreef:
BUG!

Bij Buienradar: instellingen: voeg stad toe: Prima. Maar hoe dan verder????

Hoi  bij mij werkt ie wel. Als je buienradar hebt opgestart dan op de groene knop van jou afstandbediening. Ik heb 2 steden toegevoegd. Tiel en een plaats in België

Reputatie 7
, ben er inmiddels achter hoe dat te gebruiken. Zie mijn aangepaste bericht.

Sommige apps zijn knap overbodig. Zoals de NOS journaal app. De uitzendingen kun je ook al terugzien via Programma gemist!

Reputatie 7
Badge +17
PeterG schreef:
@DennisDatema68, ben er inmiddels achter hoe dat te gebruiken. Zie mijn aangepaste bericht.

Sommige apps zijn knap overbodig. Zoals de NOS journaal app. De uitzendingen kun je ook al terugzien via Programma gemist!

Ja dat is waar, ik mis Spotify eerlijk gezegd wel. Veel klanten hebben Spotify bij een Standaard en Premium abonnement. :D

Ik heb een leuk verhaal.

Ik heb een V8 en de HMB2260.

Dus ik bellen met KPN voor een nieuwe modem voor de functie 'Meer TV'.

Wisten ze bij de klantenservice niks van deze functie af.

Hij vond het erg leuk om het van mij te horen, omgekeerde wereld haha!

Maar nu krijg ik vanavond de V10 geleverd.

En hopelijk doet de functie 'Meer TV' gelijk!

Reageer