Meer TV

• 1 september 2015
  • 135 reacties
  • 4889 keer bekeken

Toon eerste bericht

135 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Had ik al een keer gedaan. Net nog een keer, en toen lukte het wel. Hij doet. YouTube video's spelen alleen niet of laden traag alleen. Jammer dat je niet met je youtube account kunt inloggen. Dat zou een uitkomst zijn.

Ik beschik over Arcadyan modem. Momenteel heb ik nog geen Méér TV. Klopt het dat de update nog niet is doorgevoerd? Wanneer zijn deze modems aan de beurt.

Alvast bedankt.

Groeten,

Willem

Reputatie 7
Het type ontvanger (Arcadyan) maakt niet uit. Het ligt vooral aan het type modem (experiabox). Als je een v9 of v10 hebt zou je moeten beschikken over MéérTV. Voor de v8 wordt de mogelijkheid die dat ondersteund momenteel uitgerold. Voor 31 december zou iedereen met een v8 ook over MéérTV moeten kunnen beschikken.

Reputatie 7
Badge +17
Mijn vader heeft een V8, en die heeft MéérTV. 😉
Reputatie 5
Badge +6
Dennis, ze zijn het ook al 1 of 2 weken aan het uitrollen voor mensen met een V8 modem. Dus dat kan.

Ik heb het nog niet maar wacht rustig af.

Wij hebben ook MeerTV maar een probleem met het afspelen van Youtube. Er komt in beeld dat 
de video niet kan worden afgespeeld op dit apparaat. Allebei de ontvangers een reset gegeven zonder resultaat.
Bij de klantenservice is dit probleem ook niet bekend, heel vreemd. Zou er iets in de instellingen fout staan? Het is overigens
niet bij alle video's maar de meeste wel.

Reputatie 7
[Bewerkt 12:33]

Dat heb ik ook met Youtube. Raar dat de (tel.) klantenservice er niet van op de hoogte is. Heb op dit forum al eens ergens (gevonden, het was in dit topic) gemeld dat er niets wil spelen. Kennelijk niks mee gedaan.

Overigens gebruik ik Youtube meestal via de laptop. Die staat dan via hdmi kabel op de televisie aangesloten. Werkt prima. Voordeel is dan ook dat ik mijn Youtube account kan gebruiken. Dat kan via de app in de kpn ontvanger niet.

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Michiel,

Wat onhandig dat de YouTube app niet goed werkt. Ik zie hier dat je wel de meest up to date apparatuur hebt, dus dan zou het zonder problemen moeten werken. Je hebt eind november hier over ook contact gehad met de klantenservice zie ik. Er is toen een melding aangemaakt voor de technische dienst om hier naar te kijken, maar ook zij hebben nog geen verdere oplossing hiervoor.

Wat we nog kunnen proberen is kijken of het toch ergens in de TV ontvanger zit, ik stel daarom voor om één van je ontvangers om te ruilen van de Arcadyan die je hebt naar de Arris. Ik stuur je hiervoor een privébericht.

Ik ben benieuwd of er nog verdere ontwikkelingen zijn op het gebied van meer TV. Ben niet enthousiast.
De enige 2 apps waar ik wat aan zou kunnen hebben zijn Youtube en Netflix. Youtube werkt nauwelijks en Netflix kan je ook via kanaal 200 bekijken.
Dat aquarium daar was ik ook al heel snel op uitgestudeerd.
Waar ik echt verschrikkelijk blij van zou worden is dat Spotify wordt toegevoegd. Ik heb namelijk geen smart tv en heb ook geen zin om met andere apparatuur te gaan lopen zeulen zoals een laptop.
Het laatste bericht hier is van 10 maanden geleden en dat stemt we weinig hoopvol !
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @grassbrook, goede vraag! Het antwoord is ja, er zijn ontwikkelingen. We zien dat Meer TV steeds meer gebruikt wordt. De populairste is Netflix en als tweede Youtube. Niet echt verrassend volgens mij. Ik zoek uit of ik specifieke informatie kan en mag geven. Ik kom hierop terug! Spotify is een (heel) veelgehoorde wens trouwens. Of dat komt weet ik niet.

Reageer