Beantwoord

Méér TV en Netflix

• 8 december 2015
  • 40 reacties
  • 20180 keer bekeken

Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 7
Badge +18

PeterG schreef op 23 dec '15 om 09:50u

chrizs schreef op 21 dec '15 om 14:28u

Handig die service tool.

Alleen nu kan ik via die pagina maar 1 tv decoder ruilen, terwijl er 2 gebruikt worden

Er wordt er idd 1 gratis omgeruild. De Motorola 1853 wordt namelijk ook nog geschikt gemaakt voor Netflix. Maar om gebruikers met alleen dát type niet te lang op Netflix te laten wachten kan er alvast 1 worden omgeruild.

Zie ook: http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-TV/ITV-1853-omruilen-ivm-netflix-en-HD-Glas/m-p/383668#M38748

, ik heb ze wel allebei tegelijk kunnen omruilen.

Komt er misschien ook een app voor Spotify in Méér TV?

Reputatie 7
Badge +27
Hey Steffen,

We zijn aan het onderzoeken of we dat mogelijk kunnen maken. Het is op dit moment nog niet duidelijk of dat gaat lukken, en wanneer dan eventueel.

Reputatie 7
Badge +18
Hoi zou wel fijn zijn als het kan. Dan kunnen we Spotify gewoon op onze tv-ontvangers kunnen gebruiken. Zonder weer een gsm of laptop of pc te gebruiken. 😉 😃
Badge
DennisDatema68 schreef op 30 dec '15 om 21:48u
Hoi @Erik_ zou wel fijn zijn als het kan. Dan kunnen we Spotify gewoon op onze tv-ontvangers kunnen gebruiken. Zonder weer een gsm of laptop of pc te gebruiken. Smiley Knipoog Smiley Vrolijk 
Met een PS4 of Chromecast kan je spotify ook op je TV hebben ;)

Ben trouwens wel blij met de nieuwe decoder, deze is veel sneller.
Tussen radio zenders switchen is nu nog geen seconde terwijl het bij die motorola wel een paar seconden kon duren.

En dit is een van de nieuwere Netflix versies waar de film/serie automatisch begint

Is eigenlijk al bekend of en zo ja wanneer de netflix app via de decoder ondersteuning voor dolby 5.1 krijgt? Via de PS3 krijg ik dit wel, maar via het KPN kastje niet. En dit terwijl dolby 5.1 wel gewoon werkt bij de televisiezenders.

Reputatie 7
Badge +24
; er wordt gekeken naar de mogelijkheden of dit kan. Of de ondersteuning voor dolby 5.1 er komt daar heb ik geen antwoord op nu. Zodra ik hier meer informatie over heb, laat ik je dat weten. 

Erik_ schreef op 30 dec '15 om 20:30u
Hey Steffen,

We zijn aan het onderzoeken of we dat mogelijk kunnen maken. Het is op dit moment nog niet duidelijk of dat gaat lukken, en wanneer dan eventueel.

Hoi , 

Ook ik zou dit graag tegemoet zien.

Je zou verwachten dat het aanbieden van een Spotify app via MeerTV eerder gerealiseerd wordt dan Netflix (waar ik overigens erg blij mee ben), aangezien KPN deze Spotify dienst aanbiedt bij het alles-in-een-pakket.

Gr. Wouter

Reputatie 7
Badge +18
Ik ben het er helemaal mee eens wat Wouter zegt. 😉
Reputatie 7
Badge +28
We hebben jullie gehoord! Op dit moment heb ik nog geen nieuws over Spotify bij MeerTV. Zodra we hier informatie over hebben kunnen jullie er zeker van zijn dat we dit direct laten weten :)

Reputatie 7
Badge +16
Zoals al gezegt kan je op andere manieren Spotify via je tv kijken. Ik heb zelf een Chromecast (i.c.m. iPhone/iPad) en daarop werkt Spotify fantastisch. Ik vraag me af of dit via Meer TV wel zo mooi gaat werken.

Reputatie 7
Cindy_ schreef op 4 jan '16 om 09:34u
@Rhodez; er wordt gekeken naar de mogelijkheden of dit kan. Of de ondersteuning voor dolby 5.1 er komt daar heb ik geen antwoord op nu. Zodra ik hier meer informatie over heb, laat ik je dat weten. 

, is er al iets bekend over de ondersteuning van dolby 5.1. Dolby 5.1 is een essentieel onderdeel benodigd voor "de optimale beleving" van vele films. Het ontbreken van DD5.1 in de Netflix app op de STB maakt deze app voor ons dan ook nutteloos.

Op onze TV in de woonkamer gebruiken we de Netflix app van onze Sony smart TV en op de TV in de tuinkamer kijken we Netflix via een Chromecast dongle. Waarom... ...DD5.1.

Wanneer worden de motorola kastjes Netflix ready gemaakt? 

Reputatie 7
PieterVisser schreef op 6 mar '16 om 22:50u

Waarschijnlijk nooit, ik ben bang dat alleen de Arcadyan HMB2260 en de Arris VIP2952 krachtig genoeg zijn voor de Netflix app, tenminste daar lijkt het op anders wat die app er vast al wel geweest.

De Motorola wordt ook niet op deze pagina van Netflix vermeld. :@

Reputatie 7
Badge +18

PieterVisser schreef op 6 mar '16 om 22:50u

Ik zal als ik u was naar een dichtsbijzijnde KPN-winkel gaan met de oude Motorola en met het stroomadapter. En deze laten vervangen voor een Arcadyan HMB2260 of een Arris 2952. U kunt ook de KPN klantenservice bellen die zijn 24/7 bereikbaar: Koper: 0800-0402, voor Glas: 0800-0404.

Als ik u een voorstel mag doen, zou ik voor de KPN-winkel gaan. Dan is het dezelfde dag geregeld. Vergeet niet uw ID en/of rijbewijs mee te nemen. Mocht een KPN-medewerk(st)er erom vragen. :)

Reageer