Beantwoord

"Méér TV" optie in menu. Wat is dat?

• 24 juni 2015
  • 107 reacties
  • 6262 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9
Ik zat zonet even een filmpje van de Consumentenbond op YouTube te kijken. Tot ik plots een nieuwe optie in het menu bij hun zag: "Méér TV"

https://

https://www.youtube.com/watch?v=3pnUotonJs8 (@ 2.08) 

Ik heb een Aris 2952 met de laatste firmware updates, maar ik heb deze optie niet? Ik zou hier graag meer info over hebben? Heeft dit iets te maken met het Plus Pakket of andere extra pakketten?

icon

Beste antwoord door nick93 1 september 2015, 16:02

Hoi Allemaal,

Net een mail ontvangen van KPN met een link voor meer info voor meer tv.

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/informatie/interactieve-tv/meertv.htm

Groetjes,

Nick

Bekijk origineel

107 reacties

Reputatie 1
Badge
MeerTv is nog in Beta en wordt door geselecteerde klanten getest. Na de testfase wordt de functie voor iedereen beschikbaar.
Reputatie 6
Badge +9
Heeft dit met KPN Play en apps te maken? Of is dit iets anders. Heb je meer info wat "Meer TV" zoal brengt? 

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik weet niet hoeveel ik hier over mag zeggen, naar op de eerste vraag is het antwoord nee.

Robin
Reputatie 6
Badge +9
Oké laat ik het dan maar verklappen. Via een omweg hoorde ik: per 18 juni wordt dit uitgerold in batches naar klanten toe. Zal wel firmware update 4_0_4_19 zijn. Ik zit nog niet in de batch.

En dit betreft uitbreiding: SmartTV functies app aanbod:

Gratis apps:

-Buienradar

-YouTube

-De Telegraaf

-NOS

-Wikipedia

-Picasa

-Etc

Verder nog uit te breiden met betaalbare apps

-Welke apps is nog onbekend voor mij.

Dit nieuws wordt spoeding naar buiten gebracht.

Reputatie 3
Badge
zou nieuwe software inladen werken denk je?
Reputatie 6
Badge +9
Marshall schreef:
@ITVkijker zou nieuwe software inladen werken denk je?
Niet in mijn geval. Net getest.

Reputatie 3
Badge
Too bad.... 😞 Wel leuk van KPN om een niet smart tv zo toch nog een beetje smart te maken.
Reputatie 2
Badge
18 Juni of 18 Juli? Ik heb hier de firmware in elk geval nog niet op de HMB2260 staan.

Reputatie 6
Badge +9
18 juni. De 6e maand dus, dat heb ik doorgekregen. De update wordt met batches uitgerold, wat altijd 's nachts gebeurt.

Reputatie 7
Ik heb soms liever minder TV :manwink:

Reputatie 7
Badge +28
De Méér TV pilot begint komende maandag. Hierbij krijgen een paar duizend iTV klanten die de juiste apparatuur en firmware hebben toegang. Het betreft inderdaad een app store die rechtstreeks vanuit het menu kan worden opgeroepen. Na afloop van de pilot zal het ook uitgerold worden bij de rest van de klanten die de juiste combinatie van soft- en hardware hebben.

Hartelijke groet,

Erik

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Wat is de juiste apparatuur, en de juiste firmware? (V9 en V10 met nieuwste firmware?)

Hoe wordt er uitgekozen wie de testers worden?

Robin

Reputatie 1
Badge
Weet niet meer precies hoe lang geleden, maar denk zeker een week of 5 is er op het forum gevraagd of testers zich wilden aanmelden. Nu gaat het dan eindelijk gebeuren, ik vermoed dat aanmelden dan ook niet meer mogelijk is?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Nouja, ik heb geen aanmeld-iets gezien, maar misschien komt dat omdat ik geen iTV kijker ben.
Ik was gewoon benieuwd naar hoe het werkte, want dit maakt wel een verschil tussen de ontvangers/decoders van KPN en Ziggo

Robin
Reputatie 7
AalsburgDecrauw schreef:
Weet niet meer precies hoe lang geleden, maar denk zeker een week of 5 is er op het forum gevraagd of testers zich wilden aanmelden. Nu gaat het dan eindelijk gebeuren, ik vermoed dat aanmelden dan ook niet meer mogelijk is?
Volgens mij had dát betrekking op de HD kanalen. Zo'n oproep m.b.t. Méér TV was me anders zéker opgevallen. Ben per dag uuuren online.

Reputatie 6
Badge +9
Ik zou dit graag willen testen. 🙂 Nieuwste apparatuur en firmware heb ik.

Reputatie 7
Badge +28
Het is niet mogelijk je hier actief voor aan te melden. De deelnemers die geselecteerd zijn krijgen een e-mail met meer informatie. Méér TV verschijnt daarna automatisch in het menu van de ontvanger. Hoe deze deelnemers precies worden gekozen is bij ons helaas niet bekend. Wat betreft de juiste combinatie van apparatuur en software, dit is niet heel streng, het houdt in een H220N Experia Box of nieuwer en een TV ontvanger in routed mode. 

Als er meer informatie beschikbaar komt, zullen we dit natuurlijk delen :)

Hartelijke groet,

Erik

Reputatie 7
Badge +19
ITVkijker schreef:
Oké laat ik het dan maar verklappen. Via een omweg hoorde ik: per 18 juni wordt dit uitgerold in batches naar klanten toe. Zal wel firmware update 4_0_4_19 zijn. Ik zit nog niet in de batch.

En dit betreft uitbreiding: SmartTV functies app aanbod:

Gratis apps:

-Buienradar

-YouTube

-De Telegraaf

-NOS

-Wikipedia

-Picasa

-Etc

Verder nog uit te breiden met betaalbare apps

-Welke apps is nog onbekend voor mij.

Dit nieuws wordt spoeding naar buiten gebracht.

Dit zou echt GEWELDIG zijn!!!! IK WIL HET OOK!!! KPN!!! PLEASE???? :$:D

Reputatie 7
Badge +19
ITVkijker schreef:
18 juni. De 6e maand dus, dat heb ik doorgekregen. De update wordt met batches uitgerold, wat altijd 's nachts gebeurt.

Batches uitgerold??? Wat zijn Batches???

Reputatie 1
Badge
Simpel gezegd. Een (samengestelde) groep die in 1 keer de nieuwe firmware krijgt verzonden.
Reputatie 7
Badge +30
Het betekent dat langzamerhand steeds meer mensen de update krijgen (gefaseerde uitrol)

Robin
Reputatie 7
Badge +19
RobinFlikkema schreef:
Het betekent dat langzamerhand steeds meer mensen de update krijgen (gefaseerde uitrol)

Robin
Aha! Oké bedankt! ;)

Reputatie 7
Badge +19
AalsburgDecrauw schreef:
Simpel gezegd. Een (samengestelde) groep die in 1 keer de nieuwe firmware krijgt verzonden.
Oké , dan mag  die van mij gauw komen! ;)

Reputatie 1
Badge
denk nog veel geduld hebben. Vanaf deze week krijgen maar een paar duizend klanten van KPN met ITV toegang tot deze dienst, zij kunnen dit dan gaan testen. Verder is vooraf niet bekend wie deze nieuwe firmware met dienst krijgt. Duimen dus!
Reputatie 7
Badge +19
AalsburgDecrauw schreef:
@DennisDatema68 denk nog veel geduld hebben. Vanaf deze week krijgen maar een paar duizend klanten van KPN met ITV toegang tot deze dienst, zij kunnen dit dan gaan testen. Verder is vooraf niet bekend wie deze nieuwe firmware met dienst krijgt. Duimen dus!
Ik vind het absurd dat ze maar een beperkte klanten dit laten testen. Ze kunnen het beter door alle klanten laten checken. Dan hebben ze een veel grotere feedback van klanten. Wordt zo moe van dat beperkte testen. En meestal zijn het allemaal KPN-medewerkers. Volgens mij nog niet eens een consument / klant van KPN. Maar zoals het in het filmpje te zien is het iemand van de Consumentenbond die laat zien wat ITV is. Kan best zijn dat ze bij KPN zeggen, we stoppen met Méér TV. Omdat het misschien geen waarde heeft. Heb op me Blue-Ray speler van Sony, daar kon ik YouTube op kijken. Alleen doet Google sommige Blue-Ray speler niet meer ondersteunen. Dus op de Blue-Ray speler van Sony heb ik geen ruk meer aan. Terwijl het apparatuur helemaal nog niet zo oud is. Dus.... MéérTV komt bij mij als meer dan gewenst! Kom maar op met de nieuwe Firmware! ;)

Reageer