Beantwoord

"Méér TV" optie in menu. Wat is dat?

• 24 juni 2015
  • 107 reacties
  • 6123 keer bekeken

Toon eerste bericht

107 reacties

Reputatie 7
Weet iemand hoever de uitrol van Meer TV nu gevorderd is? Of zou iedereen met de juiste hardware dat langzamerhand moeten hebben?
Reputatie 2
Badge
Ik heb een beetje gekeken via die meer tv en ziet er gelikt uit alleen af en tow valt de app weg maarja is betà he
Reputatie 7
schreef:
Weet iemand hoever de uitrol van Meer TV nu gevorderd is? Of zou iedereen met de juiste hardware dat langzamerhand moeten hebben?
Zie de reactie van Joran in het andere topic over MeerTV.

Reputatie 7
Ja, , die reactie had ik al gezien. Daaruit maak ik op dat iedereen met de juiste hardware het nu zo langzamerhand zou moeten hebben. Ik beschik daarover (V10, 2952 met 4.0.4_21) maar heb nog geen Meer TV.

Reputatie 7
. Het voegt voor mij niet zo heel veel toe. Wou bij Youtube filmpjes van Frank Sinatra draaien. Zoekwoord "sinatra" gebruikt en kreeg een hele rij.

Maar niet ééntje wilde afspelen. Het is duidelijk allemaal nog erg bèta.

Buienradar? Mijn pc staat de hele dag aan.

NOS journaal? dito

Telegraaf, nu.nl, cnn, wikipedia? Via de pc...

ANWB verkeersinformatie. Wat heb ik daaraan op een Televisie? Dan zit je toch meestal in de auto.

Smart van mijn TV gebruik ik ook zelden.

Reputatie 7
Ja, , ik weet wel wat Meer TV is. In een ander deel (!) van het forum kun je daar meer over lezen.

Vind de Netflix app wel lekker werken. Het gebrek aan 5.1 audio merk ik niet omdat via de stereo speakers luister. Daarnaast kan je met de Chromecast knop op je smartphone/tablet de Netflix app ook starten

De Youtube App is gewoon een drama ding. Je kan vrijwel niets mee. Een account koppelen kan niet en via de Chromecast knop dingen doorsturen werkt ook niet.

Hier mag KPN nog wel eens naar kijken.

Overige apps gebruik ik niet (vind ik gewoon niet interessant of niet geschikt voor de TV).

Een App voor Plex toevoegen lijkt me overigens wel een strak plan.

Reageer