Beantwoord

Dagelijkse herinnering instellen

  • 17 January 2020
  • 13 reacties
  • 417 keer bekeken

Badge

Software mogelijkheden 

Dag Forum, 

Ik had ooit gebeld met een suggestie. Er werd zo optimistisch op gereageerd dat ze de belofte mij die week te bellen, maar vergaten

jaren later; 

Ze hebben in hun hoofd nog steeds het "dogmatische stigma" dat we nummertjes zijn LOL. 

Het is een goed idee, of twee. Ik wil elke dag DWDD herinneren. Echter, omdat ik dat elke single dag moet doen, dacht ik maak een herhaalknop. De herinnering aan te zetten, in tv-gids, krijgt een extra functie.. 

Maandag De Wereld Draait Door herinnering ja 6ĺp/ aantal: heel seizoen met reminder? Op de dag, een volgende serie start ja/nee? 

Reminder + Opnemen  ja/nee? 

Even afwachten tot hoever het de organisatie binnendringt. Ik verwacht niet veel maar een het is zo'n goed idéé. 

een uitbreiding/ in gebruik nemen   van en voor niet meewerkende zenders. BBC opnemen, History 2 aansluiten en coderen.

Een smartphone die vertraagd gespiegeld wordt, belachelijk in 2020. Ik stuur en we gaan nog rechts, want de commando processor unit heeft te weinig RAM! 

Of de Bluetooth is slow. Erg toch? 

 

200 voetbalzenders gebruik die kanalen voor de groene mat. 

 Rugby Six Nations Rugby life in Engels. 

The Simpsons terugkijken mogelijkheid, afwezig. Dat is heiligschennis. 

etc. 

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 January 2020, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Wat een verhaal 😇🎓🌒💡⏰🛌

Het forum is de beste plek (veel beter dan telefonisch) om suggesties voor Interactieve TV te doen. Ik neem zeker aan dat het idee via een KPN moderator, alsnog, aan het ITV team zal worden doorgespeeld. Best een leuk idee.

Maar nu mijn persoonlijke mening:

De herinnering wordt superweinig gebruikt en de meesten kennen 'm niet eens. Werkt ook alleen als de ontvanger aan staat.

:small_orange_diamond:Een verstandig mens programmeert gewoon dagelijks een opname van DWDD als je het niet wilt missen. :wink: .

Verder is DWDD nog tot een week later 'terug te kijken’ via de gids. Progr. selecteren, groene knop indrukken.

Verder. Van het tweede deel van uw bericht kan ik niet veel chocola maken.

The Simpsons terugkijken mogelijkheid, afwezig. Dat is heiligschennis.

Dit is al een keer nagevraagd en heeft met rechten te maken. De zender mag dat dus niet voor herkijken beschikbaar maken. Heeft niet met KPN van doen.

De herinnering wordt superweinig gebruikt en de meesten kennen 'm niet eens. Werkt ook alleen als de ontvanger aan staat.

Ik gebruik 'm dagelijks meerdere malen.

Reputatie 7

Heeft de TV ontvanger dan een "herinnering" optie, dat wist ik niet.

Waar zit dat ding verborgen?

@wjb

gids: programma (i.d. toekomst) selecteren. Blauwe knop indrukken: zie [zet herinnering aan].

M.i. vrij nutteloos als je kunt opnemen.

Reputatie 7

gids: programma (i.d. toekomst) selecteren.

Aha, dat doe ik dus eigenlijk nooit tenzij ik dat programma wil opnemen.

Voor de echte Simpsons fan er staan 30!!! Seizoenen online bij Disney+ 

Peter zal inderdaad gelijk hebben dat de zender de content alleen lineair mag vertonen.

Zo kan je bij rtl 7 geen films terugkijken.

Ik gebruik die herinner knop wel of ik kijk terug te krenterig voor de €5,00 extra voor het opnemen. En heb ik geen tijd jammer dan zo heel veel is er niet waar ik niet prima zonder kan.

De enige practische functie van de herrinering is het niet zelf zappen. Dwdd komt op een vaste tijd zover ik weet daar zal toch geen herinnering voor nodig moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MrCCless. Wat een leuk idee! Ik ga er vanuit dat mijn collega dit intern heeft doorgezet, maar ik zal het voor de zekerheid nog een keer als verbetervoorstel doorzetten naar het iTV team. Ik kan niet garanderen dat deze optie wordt toegevoegd. Bedankt voor dit idee! 

Badge

Bedankt voor alle supportive antwoorden. Of de een nu de herinnering niet gebruikt, maakt de ander niet minder verstandig, Peter. Ik begreep m wel. Iemand zou er over kúnnen vallen, aanstoot aan nemen, beledigend vinden, raar achten enz. 

Als jij, Peter, binnen 1 minuut kunt uitrekenen uit en in jouw hoofd, wat het product is van 4×4; 5×5; 4,5×4,5, dan t volgende 

hoever kan een hond het bos in lopen? ben je weer vergeven. 🤟🏽

benieuwd of sportief meedoet, Peter. Geen sarcastisch gedoe hóór .

Raadseltjes. Love m. En, iedereen gaf meedingen naar deze machtige riddles.  In t fins: se on arvoitus. 

Groetjes goed weekend. 

Cor. 

 

 

Badge

Nog steeds het oude KPN gedruppel. Goed, leuk idéé.  Cor zal het volgende wens en te vragen: 

De gids is veranderd, echter geen herinneringsherhaalmogelijkheid. (3×woord-en letterwaarde.) 

Dan nog graag uitleg, met hoge spoed[*], antwoord waarom het beeld opeens stilstaat en geluid stottert? 

 

[*] Misschien, heel misschien krijgen we antwoord.  Plus de belofte dat het allemaal in orde komt, binnen 5 werkdagen, graag in drievoud, onder de juiste noemer, vast en zéker gaat KPN voor de verandering wél aan het werk. Tot slot: kan ik van thuis werken als KPN klantenservice medewerker? 

 

Nog niet gereed met de raadseltjes, mensen? Niet boos zijn, hóór. 

Het is ruim een half jaar geleden, het lijkt op die vier dagen van een andere topic. 

Fijne nacht! 

Badge

Hoi @MrCCless. Wat een leuk idee! Ik ga er vanuit dat mijn collega dit intern heeft doorgezet, maar ik zal het voor de zekerheid nog een keer als verbetervoorstel doorzetten naar het iTV team. Ik kan niet garanderen dat deze optie wordt toegevoegd. Bedankt voor dit idee! 

7 MAANDEN? 👀👌🏽👏🏽💤   🛌       

                                     💤  🛌 

                                  💤🛌 

KPN 

Klacht Prioriteit Nul.

 

Reputatie 4
Badge +1

Begrijp ik goed dat u verwacht dat uw idee ook gewoon wordt uitgevoerd? Het is door gegeven en waarschijnlijk heeft het niet gehaald. Jammer maar tis niet anders.

Gewoon een herinnering instellen in uw aganda kan toch eventueel ook.

 

Maar even iets anders, ik kan van uw berichten totaal geen verhaal van maken. U denkt zelf dat het raadsel gedoe leuk is maar het leid af van onderwerp en sommige berichten worden gewoon oncijferbaar.  Maar goed, dat is misschien mijn tekortkoming.

Badge

u heeft volkomen gelijk in beide zaken. Daarom zal ik topic gericht blijven. Ik schrijf altijd zo. En u hoeft zichzelf niet te kort te doen. Hierin heeft u gelijk. Geen tekortkoming. 

Reden van "onzin": wil ik kort uitleggen. Ik schrijf boeken. Maar, nogmaals: dit is niet een van mijn boeken. 

Aan iedereen die aanstoot nam aan mijn style, excuses mijnerzijds. 

 

@rpkoops: bedankt voor deze aanmerking. 

Cor.