Beantwoord

Meerdere TV-ontvangers omruilen

• 5 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 418 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds kort een netflix abbonement, nu zag ik op de website dat ik niet de juiste tv-ontvangers hiervoor heb (wel de juiste experia box).

Ik krijg op de website de keuze om één ontvanger om te ruilen. Als ik dit doe zit ik nog steeds met 3 verouderde ontvangers, dit wil ik niet.

Ik zou daarom willen weten of het mogelijk is om alle 4 de oude ontvangers tegelijk om te ruilen voor de netflix ontvangers?

Met vriendelijke groet,

Kevin
icon

Beste antwoord door Henk2304 5 oktober 2017, 10:36

Dag @KevinW95, welkom op het forum.

Helaas, vooralsnog ruilt KPN slecht één ontvanger om. Het omruilen van alle ontvangers van alle klanten is simpelweg te duur en daardoor zou de aboprijs veel te hoog worden. De meeste smart tv's hebben tegenwoordig een Netflix app waarmee je 't zelfde zou kunnen bereiken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dag @KevinW95, welkom op het forum.

Helaas, vooralsnog ruilt KPN slecht één ontvanger om. Het omruilen van alle ontvangers van alle klanten is simpelweg te duur en daardoor zou de aboprijs veel te hoog worden. De meeste smart tv's hebben tegenwoordig een Netflix app waarmee je 't zelfde zou kunnen bereiken.
Wij zitten met hetzelfde probleem. Ooit 3 kastjes gehuurd, eentje jaar geleden omgeruild voor een Arris. KPN chat roept vandaag iets dat het een testfase is met Netflix. En dat de oude motorola kastjes in de 'toekomst' een update krijgen. Allemaal leuk, maar intussen huren wij van de KPN 2 tv ontvangers die geen netflix ontvangen. Je huurt dus iets maar ontvangt niet de volledige aangeboden dienst. Dit ruimt niet.

Groet Irma en Co
Reputatie 7
Badge +10
Het verdient inderdaad geen schoonheidsprijs dat KPN slechts 1 Netflix-geschikte tv ontvanger garandeert. De kans dat de Motorola’s ooit Netflix gaan ondersteunen lijkt erg klein. Dus voorlopig ben je op de andere tv’s aangewezen op alternatieven zoals de app op smart tv’s, spelcomputers, blu ray spelers of een Chromecast.
@joss1965

Verdient zeker geen schoonheidsprijs. Mijn andere twee tv's zijn geen smart-tv's, chromecast kent een hdmi aansluiting, zit ook niet op deze tv's. En ga daarvoor zeker geen nieuwe tv aanschaffen. Ik wil gewoon twee werkende tv ontvangers waarmee ik netflix kan kijken op mijn oude tv's. Punt.

ps beschamend uiteraard om meerdere tv's in je huis te hebben, maar zo is het nu eenmaal 😉
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Irma en Co! Ik had het graag anders gezien maar ik ontkom niet aan deze beperking. Bij het omruilen van een extra ontvanger wordt hetzelfde type opgestuurd. Er komt geen Netflix update voor deze ontvangers. Er is lang aan gewerkt om dit mogelijk te maken maar de processor is niet krachtig genoeg om Netflix vloeiend weer te geven. Ik hoop met je mee dat dit beleid in de toekomst wordt herzien.

Reageer