Beantwoord

melding dat batterij bijna leeg is

  • 1 February 2019
  • 5 reacties
  • 2195 keer bekeken

Beste mensen ,

Ik krijg de melding dat mijn batterij bijna leeg is op mijn tv? Ik heb pas sinds juli KPN compleet .?
Alles werkt wel gewoon ?Moet ik nu de batterijen gaan vervangen en zo ja welke moet ik dan kopen?

Gr mevr beumer

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 February 2019, 12:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Beumster. Als er op de tv komt te staan dat de batterij bijna leeg is zal je de batterijen van de afstandsbediening moeten vervangen. Dit zijn AAA-batterijen. Omdat het signaal van de afstandsbediening niet meer goed binnenkomt op de tv-ontvanger, krijg je deze melding te zien.
Oke dat zal ik dan gaan doen. Ik had begrepen dat de batterijen 2 jaar mee gaan deze dus nog geen jaar helaas. Ik heb het pakket pas sinds juli vandaar mijn vraag .

Bedankt voor u antwoord.
Reputatie 7
Badge +21
Dat verschilt en hangt van het gebruik af. Graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Ik heb een One For All Evolve 4 remote en nu krijg ik ondanks dat er nieuwe batterijen in zitten steeds onterecht de melding dat de batterij bijna leeg is.

Hoe kan ik deze melding uit zetten?

De melding blijft ook stug staan en zorgt ervoor dat ik de settopbox niet kan bedienen totdat de melding weg is. Vrij irritant.

Reputatie 7
Badge +16

Nee, dat is helaas niet uit te zetten op de tv ontvanger. Dat balkje is bedoeld om de normale afstandsbediening uit te lezen en die manier die melding te versturen. KPN ondersteund ook alleen maar de standaard afstandsbediening. Dus helaas niet @Jeroenst .  

Reageer