Melding "je verbinding is niet veilig/systeem is niet beschikbaar"

• 8 december 2018
  • 1 reactie
  • 146 keer bekeken

Ik kreeg bij online TV kijken op MC Pro zowel op safari als Google Chrome de vermelding dat "verbinding niet veilig was en cybercriminelen mijn gegevens wilden stelen" of dat "het systeem niet beschikbaar" was. Ik gebruikte de browsers Safari en Google Chrome. Met KPN 1,5 gechat voor een oplossing maar zijn er niet helemaal uitgekomen. Overigens wel een vriendelijke en geduldige medewerker. Nadat ik advies van iemand hier op het forum las om Firefox te downloaden, is het uiteindelijk toch gelukt. Was er heel blij mee! Op de site van bv de Belastingdienst kreeg ik ook de melding dat het een niet beveiligde site betrof. Probleem is hierdoor bij mij opgelost en hoop dat het jullie ook kan helpen 🙂.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Sophia, welkom op het forum! Fijn dat het met Firefox uiteindelijk wel gelukt is. Je geeft aan dat je het op de site van de Belastingdienst ook had. Dan lijkt het erop dat het een algemener iets is in je andere browsers. Controleer eens of beide de meest recente versie zijn of dat er wellicht een update beschikbaar is.

Reageer