Beantwoord

Melding: zap naar een andere zender + foutcode 301

  • 31 May 2019
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Hallo
Heb vraag over interavtieve tv
Krijg steeds melding dat ik de t kastje op een andere zender moet zetten op t ene kastje..en geen beeld
En op 2dekastje foutmelding 301
Kan software niet laden
Kan iemand helpen

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Tycha 31 May 2019, 23:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@yvonneh

Probeer eens via deze link?
https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-300-301-307-840-841-845.htm

Of deze? https://www.kpn.com/service/televisie/problemen.htm#/
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Yvonnevh, welkom op het Forum!

Wat lastig dat je op het moment niet fijn gebruik kan maken van je televisie vanwege de foutcode en slecht beeld. Foutcode 301 geeft aan dat de software niet goed geladen kan worden..

Kan je aangeven op welke manier je de tv-ontvangers aangesloten hebt op de Experia Box? Is dat direct met een kabel, of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? En welk type tv-ontvanger heb je geïnstalleerd?

En op welke manier heb je de software opnieuw proberen te laden? Via een stappenplan op de tv-ontvanger? Als dat niet werkt, kan je het nog handmatig proberen via dit stappenplan onder het kopje 'hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu'.

Wil je laten weten of dit geholpen heeft? Zo niet, dan kijken we verder.
Reputatie 7
Badge +21
@Yvonnevh, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of hier nog hulp bij kan gebruiken? Of is de foutcode inmiddels al opgelost?

Reageer