Beantwoord

Melding zender niet beschikbaar

  • 5 February 2019
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Goededag,

Ik krijg iedere dag de melding dat mijn zender niet beschikbaar is tijdens het kijken op de zender. Het beeld begint eerst te stotteren en krijg dan de melding. Als ik naar een andere zender ga en weer terug ga, is het tijdelijk even over. Maar het gebint dan weer helemaal opnieuw.
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 February 2019, 12:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Sjakie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je deze melding krijgt, zijn er meerdere veroorzakers denkbaar. Allereerst ben ik benieuwd naar de manier waarop je de tv-ontvanger hebt aangesloten. Is dit bekabeld, of met een draadloze adapter? En verder wat je haalt qua snelheid bekabeld, vanaf de Experia Box naar bijvoorbeeld een laptop. Indien je dit niet weet, kan je dit testen via onze speedtest.

Tot slot kan het nooit kwaad om je tv-ontvanger te resetten, te herstellen naar fabrieksinstellingen en te voorzien van nieuwe software (indien die er is).

Ik hoor graag van je indien je antwoorden voor me hebt, en het niet opgelost is met de reset 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Sjakie23, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen, of is de foutcode inmiddels opgelost?

Reageer