Beantwoord

Met de camper op vakantie in Kroatie tv kijken

  • 14 January 2020
  • 6 reacties
  • 363 keer bekeken

vakantie

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 January 2020, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @astridvisser ,

Dat is een mooi vooruitzicht! 

Er zijn globaal twee mogelijkheden als je internet buiten beschouwing laat. 

1/ Je kunt in heel Europa TV kijken via de schotel. Canal Digitaal en Joyne zijn twee providers die abonnementen hebben voor vakantiegangers zoals jij. Los daarvan kun je ook alleen naar de gratis zenders kijken zoals het Nederlandstalige BVN. Dan heb je geen abonnement nodig.

2/ Wil je alleen naar de lokale zenders kijken? Dan kun je een DVB-T2 ontvanger kopen. Die zijn er al voor enkele tientjes. 

Wat zijn jouw wensen? Dan kan ik nog wat meer info geven. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Astrid, welkom op het forum.

Aanvulling op Noordzee wanneer je wél internet hebt tot je beschikking: als je ook iTV bij ons afneemt kun je dit ook in Kroatie gebruiken op je laptop of tablet/smartphone. Dan moet de verbinding wel stabiel genoeg zijn. :) 

Bij een eventuele kampeertocht (nu al een tijd niet meer gedaan) zal ik altijd een DVB-T2 ontvanger meenemen, gewoon voor de leut, minder werk dan een schotel richten.

En leuk om te zien wat er lokaal wordt uitgezonden, ook al is het ws niet te verstaan, maar dat draagt bij aan het vakantiegevoel :-)

En het een sluit het ander niet uit.

He Astrid,

Ik was even nieuwsgierig over wat voor zenders ze dan wel uitzonden in Croatie. Maar ik zag dat ze nog bezig zijn met omschakelen van DVB-T naar DVB-T2. Je kan dat zelf wel zoeken op Internet. Waarschijnlijk is het veel simpeler en leuker voor het vakatiegevoel om zo’n antenne daar te kopen ze zullen best wel een winkel zoals media world hebben. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @astridvisser ,

Dat is een mooi vooruitzicht! 

Er zijn globaal twee mogelijkheden als je internet buiten beschouwing laat. 

1/ Je kunt in heel Europa TV kijken via de schotel. Canal Digitaal en Joyne zijn twee providers die abonnementen hebben voor vakantiegangers zoals jij. Los daarvan kun je ook alleen naar de gratis zenders kijken zoals het Nederlandstalige BVN. Dan heb je geen abonnement nodig.

2/ Wil je alleen naar de lokale zenders kijken? Dan kun je een DVB-T2 ontvanger kopen. Die zijn er al voor enkele tientjes. 

Wat zijn jouw wensen? Dan kan ik nog wat meer info geven. 

 

@astridvisser  Heb je al een keuze gemaakt?

Heb je nog aanvullende informatie nodig? 

Reputatie 7

Hoe groot is de databundel van jouw mobiele abonnement?

Loopt jouw mobiele abonnement bij KPN?

Zo ja, is het een KPN Hussel abonnement?

Zo nee, bij welke provider dan wel?