Beantwoord

Mijn abonnement is van 62,50 naar 72 gegaan

  • 17 February 2020
  • 8 reacties
  • 168 keer bekeken

Goede avond,

Kan iemand mij vertellen hoe ik van Alles in 1 standaard € 62,50 naar €72 ben gegaan.

Ik snap best dat er prijswijzingen zijn geweest, maar dit is wel heel veel.

 

Admin: titel angevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 February 2020, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Heb je iets gewijzigd aan jouw abonnement? 

Ben je soms overgestapt naar KPN Hussel? 

 

Ik heb al jaren het zelfde abonnement, zelfs al ik nu KPN hussel neem ben ik nog duurder uit.

ik heb ook een kpn mobiel, dus ook KPN compleet. gratis plus pakket gratis spotify Prem, dubbel mb etc. dit vervalt dan. maar goed, ineens van 62,50 naar 72 zonder enige uitleg vind ik best vreemd.

heb net ook gebeld met kpn, maar die zijn heel onduidelijk, ontwijkend en best vaag   

Wat noem je ineens? Van de ene op de andere maand, of valt het nu pas op?

Reputatie 7
Badge +28

 

heb net ook gebeld met kpn, maar die zijn heel onduidelijk, ontwijkend en best vaag   

 

@Suzy Gouweleeuw

Als je zelf niet onlangs iets gewijzigd hebt, dan is het heel vreemd. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Dan kan een moderator hier duidelijkheid over geven. De moderators hier zijn duidelijk, direct en best helder. :wink::relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +24

Goede avond,

Kan iemand mij vertellen hoe ik van Alles in 1 standaard € 62,50 naar €72 ben gegaan.

Ik snap best dat er prijswijzingen zijn geweest, maar dit is wel heel veel.

Kan eigenlijk niet. Dat abonnement van 72 euro is een ouder abonnement dan dat abonnement van 62,50. Dus het zou andersom moeten zijn. 

Wanneer is het gebeurt? Misschien de facturen van de afgelopen maanden op een rij leggen...

Of neem hier eens een kijkje jou abonnement kan in de loop van 3 jaar in prijs zijn gestegen naar €72,00 dat is namelijk precies wat een alles in één standaard abonnement sinds juli 2019 kost. In 2017 betaalde je voor dat pakket nog €62,50  Zoals Nick al schrijft bekijk de facturen.

Reputatie 7

Hoi @Suzy Gouweleeuw, ik begrijp dat jouw abonnement een ander maandbedrag kreeg dan je verwachtte of gewend was? Ik ben net als de rest benieuwd hoe het bedrag was voordat je dit opmerkte. Zou je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen? Daarmee kan ik met je meekijken naar de facturen en wat er gebeurd is. Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik mee kan kijken.

Reputatie 7

Hoi @Suzy Gouweleeuw, ik heb nog geen reactie van je gezien en op jouw profiel zie ik de gevraagde gegevens ook nog niet staan. Als ik hierin nog met je mee kan kijken weet je me te vinden.