Beantwoord

Mijn afstandsbediening is stuk

  • 7 mei 2021
  • 5 reacties
  • 32 keer bekeken

Hallo ik heb mijn afstandbeding stuk.

Gr Gieze Bolk 

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 mei 2021, 13:06

Dankjewel @PeterG 

Dat verandert de zaak. En voor het geval dat @Bolk nog geen nieuwe afstandsbediening heeft geregeld; hieronder de complete instructie: 

 

@Bolk

 

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Kun je bestellen via de kpn app en mijn KPN,  als dat niet lukt dan gaat iemand van het forum je wel helpen of je moet even bellen met 0800 0402

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Bolk  ,

Helaas werkt de online aanvraagtool momenteel niet, maar je kunt hiervoor met KPN bellen of chatten. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bolk. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? Als je dit nog niet hebt gedaan of het niet is gelukt kan ik jou ook verder helpen. Laat in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan.

Reputatie 7

De tool werkt inmiddels weer:

Afstandsbediening vervangen.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel @PeterG 

Dat verandert de zaak. En voor het geval dat @Bolk nog geen nieuwe afstandsbediening heeft geregeld; hieronder de complete instructie: 

 

@Bolk

 

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

 

Reageer