Beantwoord

Mijn afstandsbediening is stuk

  • 7 May 2021
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo ik heb mijn afstandbeding stuk.

Gr Gieze BolkĀ 

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 May 2021, 13:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Kun je bestellen via de kpn app en mijn KPN,Ā  als dat niet lukt dan gaat iemand van het forum je wel helpen of je moet even bellen met 0800 0402

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @BolkĀ Ā ,

Helaas werkt de online aanvraagtool momenteel niet, maar je kunt hiervoor met KPN bellen of chatten.Ā 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar perĀ telefoon :Ā 0800 - 0402.Ā 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken.Ā 

Ā 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief. Ā 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Ā 

Kies een onderwerp.

Tik danĀ op Ā : Ik heb een andere vraagĀ 

(en danĀ helemaal naar beneden scrollen)Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bolk. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? Als je dit nog niet hebt gedaan of het niet is gelukt kan ik jou ook verder helpen. Laat in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan.

De tool werkt inmiddels weer:

Afstandsbediening vervangen.

Reputatie 7
Badge +28

DankjewelĀ @PeterGĀ 

Dat verandert de zaak. En voor het geval datĀ @BolkĀ nog geen nieuwe afstandsbediening heeft geregeld; hieronder de complete instructie:Ā 

Ā 

@Bolk

Ā 

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening!Ā 
Ā 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt.Ā 

Tegenwoordig is hetĀ mogelijk om zelf (gratis) eenĀ nieuwe afstandsbedieningĀ te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes!Ā 

De tool werkt niet in de ā€œoudeā€ versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

HetĀ icon van het oude Edge. En hetĀ icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik andersĀ Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

HoeĀ koppel jeĀ jouw producten aan jouw KPN ID?Ā 

  • Ga dan bovenin naar ā€˜Productenā€™.
  • Vervolgens ā€˜producten toevoegenā€™.Ā 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?Ā 

Ā 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderatorĀ een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan jeĀ forumprofielĀ aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?Ā 

Ā