Mijn ervaringen tot nu toe

• 15 maart 2013
  • 6 reacties
  • 15161 keer bekeken

Sinds 2 weken heb ik KPN alles in één standaard. Daarbij is overigens door de colporteur een grote fout gemaakt, maar dat even terzijde.

Waar ik wel helemaal van baal is de verbinding.  De televisie bevriest, vooral in de avonduren. Dus als er meerdere tv's in de straat aan zijn, denk ik dan zo. Volgens de aanwijzingen van de Klantenservice heb ik de tv ontvanger al gereset en de software vervangen. Maar dat kan ik nu blijven doen. Zonder goed resultaat. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik Ziggo heb op gezegd. Daar had ik nooit problemen mee. Maar nu......

Ook internet is niet wat ik gewend was. Ik heb een 100/100 verbinding.. althans daar betaal ik voor. Maar ondanks het wisselen van band of hoe dat dan ook heet, blijft de snelheid onder het toelaatbare. Ik haal wireless nog geen 20 up en down zelfs nog geen 18. Wat ik ook doe. 

Van de Klantenservice, prettig contact overigens,  kreeg ik te horen dat dat aan de andere draadloze netwerken in de buurt ligt.  Met glasvezel werd mij verteld door de colporteur zou ik hier geen of in ieder geval minder last van hebben.  Maar niets is minder waar. Bij Ziggo haalde ik met gemak de 50 up en down, draadloos....

Het mag duidelijk zijn dat ik ook hier spijt als haren op mijn hoofd heb. Temeer ook omdat het Alles in één pakket van de KPN niet de door ons beloofde tv zenders gaf. Nee, daar kwamen wij later achter en moesten achteraf dus een plus pakket aanschaffen. Met als gevolg dat de voorgespiegelde mindere kosten ook niet waar zijn. Ik betaal nu een fractie minder per maand als voor het ziggo alles in één extra pakket.

En ik heb een hele hoop ergernis!!!!

Helaas zit ik een jaar vast aan deze miskoop. 

Sorry mensen als dit forumvervuiling is... ik moest dit verhaal ergens kwijt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Beste Clair,

Dit is absoluut geen forumvervuiling en zeer terecht dat je dit bij ons aankaart. We gaan dit voor je oplossen en ervoor zorgen dat je tevreden bent zodat je volgend jaar gewoon met ons door wilt gaan. 

Graag ontvang ik jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer in een privébericht. Dan ga ik eens kijken hoe we dit het beste kunnen aanpakken.

Ik hoop snel van je te horen! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Nou, een nieuw stadium sinds gisteren. Het beeld bevriest nu constant en dan is er alleen maar uit te komen door de stroom van de reciever af te halen. Ik kijk heel weinig televisie, maar nu wordt dat beetje wat ik wil zien onmogelijk.

De afstandsbediening reageert helemaal niet meer. De aan-  en uitknop van het kastje ook niet. Oja, gewoon wachten tot het "over" is, is geen optie. Na een half uur staat het beeld nog net zo vast en werken ook de knoppen nog steeds niet.

Ik ga maar eens kijken.. ik heb immers 2 recievers "gekregen".... misschien lukt het met de andere beter. Ik heb er een hard hoofd in....En weten jullie hoe frustrerend het is.....????

Reputatie 1
Badge
Hoe is je tv ontvanger aangesloten? Met een draadloze verbindingsset of met UTP kabel?

Jelly

Ik heb een draadloze set Devolo 200 plus. De verbindingslampjes branden of allemaal groen of de middelste oranje. Ze zitten allebei in een muurstopcontact zonder andere stekkers. En niet in de buurt van storende elementen zover dat in een huis kan.

Ik heb geen babyfoon of andere draadloze dingen, behalve mijn laptop dan of mijn tablet. Maar dat gaat via wifi en niet via het elektra netwerk....

Toen alles vast liep had ik knalgroene lampjes... de hele avond door...dus daar ligt het niet aan dacht ik zo.  

Reputatie 1
Badge
Het kan daar best aan liggen. Heb je ze van KPN? Dan is er een software update voor. Die vind je op www.kpn.com/help
nee, daar ligt het niet aan. Ik had hem ook gisteren bedraad staan met al de kabels door mijn huiskamer. Mijn leidingen lopen onder de vloer en de stekkers van de verbindingskabels passen niet door de pijpen...

Anyway.. ook bedraad bevriest het beeld en slaat de ontvanger vast. Daar na weer over geschakeld op draadloos. En het ging zowaar....slechts 1 keer verder vast gelopen.

De Devolo set heb ik rechtstreeks gekocht via Devolo. Ik kon ze met geen mogelijkheid ergens op de KPN site vinden. En geloof me.. ik heb heel veel gezocht.

Reageer