Beantwoord

mijn kpn itv wilt de live stream niet laden

  • 6 March 2020
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Beste kpn.

Ik heb de kpn app ipv op mijn telefoon geïnstalleerd,ik ben ingelogd en wel maar wanneer ik op mijn telefoon wil tv kijken kan dit niet.

De app geeft dan aan "kan niet laden probeer later opnieuw" dit geeft hij bij welke zender/live of niet aan.

Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft de zelfde foutmelding geven.

 

Ik verblijf dit moment wel in Noorwegen maar aangezien dit binnen de eu is moet dit geen probleem geven.

 

Kunt u mij helpen met het probleem op te lossen?

Met vriendelijke groet Martijn.

icon

Beste antwoord door Tycha 6 March 2020, 13:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @M.luik 

 

Dat gaat helaas niet werken zie iTV app zenders beschikbaar in Noorwegen / buitenland?

 

Deze regelgeving geldt helaas alleen voor EU lidstaten. Het kan dus voorkomen dat je in bepaalde landen, zoals Noorwegen en Zwitserland, wel vanuit je bundel kan bellen en internetten maar geen TV kan kijken. Jammer genoeg! Je zou eventueel wel via een VPN verbinding tv kunnen kijken 😉

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @M.luik, ik kan me goed voorstellen dat je daar graag van de app gebruik wilt maken! @Tycha heeft alles al toegelicht zie ik, dus de app zal zonder VPN in Noorwegen inderdaad niet werken. Mocht je Netflix hebben, dan werk dit wel in het buitenland! Het kan zijn dat het aanbod verschilt met wat je in Nederland ziet, maar wie weet ontdek je zo nieuwe series. :smile:

Reputatie 7

Heb je thuis een Synology NAS, dan kan je daar zeer eenvoudig een VPN server op draaien waarmee je overal ter wereld de iTV app of de iTV site kunt gebruiken.

Mijn dochter die in Zuid Afrika woont maakt op deze manier zeer regelmatig gebruik van de iTV site om zo op haar laptop Nederlandse televisie te kunnen kijken.

Reageer