Beantwoord

Mijn opnames lijst leeg op de KPN Itv app

  • 18 November 2019
  • 7 reacties
  • 254 keer bekeken

Ik heb een lijst met opnames en normaal is die zichtbaar op tv en op mijn mobiel via de app. Nu is het zo dat ik de lijst wel zie op de televisie en dan ook de opnames kan bekijken alleen op mijn telefoon is de lijst opeens geheel leeg. Ook de lijst met geplande opnames is leeg.

Ik heb de app al een aantal keren uit gezet en weer aan en zelfs de telefoon (Apple) al een aantal keren aan en uit maar het probleem blijft.

Ik heb het probleem wel eens eerder gehad maar dan ging het vanzelf weer over maar nu dus niet, althans het duurt nu al best lang. 

Ik hoop dat iemand een oplossig weet zodat ik snel weer mobiel naar mijn opnames kan kijken

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 21 November 2019, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @ikkebenik02, goed dat je het meldt. Er is geen algemene storing bekend wat betreft de opnames. Het eerste idee dat bij me opkomt is dat de opnames van “HD-glaszenders” zijn. Kan dat kloppen? Die opnames kun je namelijk niet zien/afspelen in de iTV app. Opnames van de “normale” HD-zenders natuurlijk wel. Ik hoor graag of dat van toepassing is.

 

(@wjb :wink: )

Reputatie 7

(@wjb :wink: )

:cry:

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb geen reactie meer van je gezien @ikkebenik02 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Zie geen enkele opname in de app, wel op de televisie. Gisteren nog wel. Cache van de app leeggemaakt, geen resultaat.

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @jdk49 

Ze zijn reeds bezig met een fix en zal met de eerst volgende release meegenomen worden. Ze verwachten begin volgende week.

Eventueel een tip voor de tablet: het kantelen van het device naar landscape (en evt. weer terug naar portrait) tovert de opnames tevoorschijn. 

Zie ook Opnames verdwenen in iTV app versie 6.5.10

Dankjewel

Reputatie 7
Badge +11

Graag gedaan @jdk49