Beantwoord

Mijn pincode reageert niet op tv

  • 24 February 2019
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik wil m'n kinderslot van tv hebben
icon

Beste antwoord door PeterG 24 February 2019, 20:42

Bekijk origineel

4 reacties

PINcode kan verschillen van KINDERSLOTcode. Standaard zijn ze gelijk, maar als je ooit een code veranderd hebt hoeven ze niet gelijk te zijn.

Via MijnKPN kun je de PINcode terugvinden. Producten > Thuis (je adres staat daar ook) > informatie & instellingen onder uw producten. Links staat er vervolgens je ITV-abonneenummer en PINcode.

Kinderslot geheel uitzetten:
(o.d. ontvanger) Menu > Kinderslotinstellingen instellingen > Bovenste regel op nee zetten en bewaren.
Reputatie 7
PINcode kan verschillen van KINDERSLOTcode. Standaard zijn ze gelijk, maar als je ooit een code veranderd hebt hoeven ze niet gelijk te zijn.
Is er een aparte kinderslotcode ... dat wist ik niet?
Reputatie 7
Badge +28
Een pincode en een betaalcode inderdaad. De kinderslotcode is de pincode. De verdere informatie lijkt me prima te kloppen 🙂 @Nanco52: Laat maar weten of het is gelukt!
Ik gebruik ze geen van beide en was dus kennelijk wat in verwarring. Bovendien staat er in het menu "kinderslot instellingen" apart van "pincode instellingen" en daar was m'n antwoord op gebaseerd.

Dacht dus pincode = betaalcode en aparte kinderslotcode. Dat klopt dus niet helemaal....

Reageer