Beantwoord

Mijn TV ontvangers geven verschillende informatie over opgenomen programma's. Hoe synchroniseren?

  • 27 August 2019
  • 6 reacties
  • 314 keer bekeken

Ik heb twee HDTV ontvangers. Als ik een programma opneem wil ik het soms op de tweede TV bekijken. Maar de tweede ontvanger heeft niet dezelfde programmagegevens als de eerste. Waarom wordt er niet gesynchroniseerd? Hoe kan het wel?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 27 August 2019, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Dit kun je alleen door achterop de ontvanger even uit te zetten en daarna weer aan. Synchroniseren daar kunnen wij als klant niks aan doen. Dit ligt aan de server bij KPN. Want daar worden de opnames opgeslagen.
Bedankt voor je suggestie. Het lijkt erop dat het probleem is opgelost.
Eigenlijk moet KPN bij het updaten van de ontvangers ervoor zorgen dat de programmagegevens gesynchroniseerd worden.
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor je suggestie. Het lijkt erop dat het probleem is opgelost.
Eigenlijk moet KPN bij het updaten van de ontvangers ervoor zorgen dat de programmagegevens gesynchroniseerd worden.

Fijn dat het probleem is opgelost @Wim D, als er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden. 👍🏼
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Wim D, welkom! Het klopt helemaal wat Dennis zegt. Ik begrijp ook zeker dat dit niet het meest optimale is. We zullen dit intern meenemen, dus bedankt voor het melden!

Misschien dat het bij ZIGGO beter werkt...ik bedoel dus dan maar overstappen.

Reputatie 7
Badge +7

@Dutchrobert  Zoals ik net ook in het andere draadje schreef, er gloort nu echt hoop aan de horizon.