Beantwoord

Missende afleveringen NCIS

  • 9 June 2021
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik wou graag seizoen 18 van NCIS opnemen bij Net5. De eerste 11 afleveringen gingen goed. Daarna is er door evenementen één zondag niet uitgezonden. De week daarna wel weer. Die aflevering 12 is niet opgenomen. Aflevering 13 stond ook niet ingepland. Dus die heb ik toen handmatig opgenomen. Aflevering 14 en 15 werden weer wel gepakt door de Serieopname. Daarna was er weer iets waardoor NCIS kwam te vervallen. En afgelopen zondag moest ik weer Handmatig aflevering 16 opnemen. Graag zou ik deze opnames uiteindelijk weer samenvoegen tot een seizoensopname. En ook de missende aflevering 12 nog toegevoegd zien worden.

Kan dit.

icon

Beste antwoord door PeterG 9 June 2021, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Eenmaal uitgezonden programma's die niet op de opnamen staan kunnen daar helaas niet meer geplaatst worden. Die kan je dan alleen, tot een week na uitzending, nog via de gids terugkijken (groene knop).

Dit is meer dan waarschijnlijk ontstaan door een fout/probleem bij de gids-leverancier. KPN verzorgt die niet zelf. Een moderator kan dit daar aangeven. Kan dus helaas niet met terugwerkende kracht hersteld worden.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @D.Prins, het klopt helemaal wat Peter zegt: dit krijgen we niet meer voor elkaar:disappointed_relieved: . Ik geef je bericht wel door aan de collega's van het itv team, dus bedankt voor je signaal!

Dit gebeurt ook bij andere series helaas regelmatig. Soms zelfs worden er twee afleveringen achter elkaar uitgezonden en wordt alleen de eerste opgenomen.  Jammer dat zo een serie onderbroken is. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @AnkevdH, welkom! Dat zou niet de bedoeling moeten zijn :-(. Mocht je recente voorbeelden (max. 7 dagen oud) hebben, wil je dan een eigen topic aanmaken met daarin je klacht? We zoeken het graag voor je uit.