Beantwoord

Modem doet het niet meer

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 162 keer bekeken

Modem van boven doet het niet omgewisseld met beneden die doet het wel hoe kom ik aan een nieuwe modem
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2019, 11:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Duiktas, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat je problemen ervaart met je modem, en hierdoor niet alle diensten kan gebruiken. Zoals ik jouw vraag begrijp, bedoel je met modem een tv-ontvanger (zwart). Klopt dat? Want normaliter heb je niet twee modem's aangesloten, twee tv-ontvangers dan weer wel! Op het moment dat één van de twee het niet meer doet, moeten we kijken naar een oplossing of vervanging. Kan je aangeven of hij het helemaal niet meer doet (ook op die andere locatie, van de andere ontvanger) of dat hij bepaalde foutcodes geeft?

Om je verder te kunnen helpen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je, indien je nog hulp kan gebruiken, jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de ontvanger die de problemen geeft? Dit kan je noteren bij persoonlijke gegevens, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Badge +21
@Duiktas, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je nog helpen met het apparatuur wat niet goed meer werkt, of heb je het inmiddels op een andere manier opgelost?

Reageer