Beantwoord

Moet telkens accounts en wachtwoorden aanmaken en KPN iTV werkt niet goed

  • 17 October 2021
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Kunnen jullie een keer normaal doen door mij telkens een account en wachtwoorden te maken,ik heb wel wat anders te doen en wil wel een keer jullie kpn itv kunnen zien,nu heb ik met dit gekloot niet kunnen doen en kan niet normaal jullie te bereiken,mijn avond is naar dekloyten met dit gedoe en word er scheidziek van met account en wachtwoorden


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 October 2021, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Een goewd verstaan mens heeft aan een halfwoord genoeg om te snappen

Reputatie 7

Ik kan het echt niet volgen, je maakt toch één keer een KPN ID en that's it.

Waarvoor moet je dan telkens opnieuw een account aanmaken?

Of bedoel je dat je telkens ergens in moet loggen?

Zo ja, waar dan?

Reputatie 7
Badge +12

Eventueel kunt u ook inloggen met uw abonnementsnummer en pincode. Dit is altijd hetzelfde.

Badge +12

Kunnen jullie een keer normaal doen door mij telkens een account en wachtwoorden te maken,ik heb wel wat anders te doen en wil wel een keer jullie kpn itv kunnen zien,nu heb ik met dit gekloot niet kunnen doen en kan niet normaal jullie te bereiken,mijn avond is naar dekloyten met dit gedoe en word er scheidziek van met account en wachtwoorden


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Heb je een vraag of wil je gewoon schoppen? Dat laatste helpt niet. Bij het eerste willen we je graag helpen maar daarbij wel het verzoek om het netjes te houden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pim Wenzel, welkom op ons forum!
Ik begrijp niet helemaal waar je tegenaan loopt. Krijg je een foutmelding als je met je KPN ID inlogt? Een nieuwe aanmaken zou in principe niet nodig moeten zijn.
Je kunt overigens ook (zoals hierboven genoemd) met je abonnementsnummer en pincode inloggen als dat makkelijker is.