Beantwoord

monteur gewenst voor iTV problemen

  • 27 December 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik zou graag een afspraak willen maken met een monteur wij zijn al lang bij de kpn maar heb de laatste maanden veel problemen met netten die ik niet meer krijg , kan ook niet meer opnemen en krijg steeds foutmeldingen , alle stappen al diverse malen gedaan ik kom er niet meer uit enige manier is een monteur bestellen of opzeggen hoe kan ik een monteur bestellen

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 December 2019, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Kan je iets meer vertellen hoe het één en ander is aangesloten? Welke experiabox heb je en welk type ontvanger? Is de ontvanger met een kabel aangesloten op de experiabox?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Oesterbank, wat jammer te horen dat je nog steeds problemen hebt. Ik begin even met je hoofdvraag om wat algemene informatie te geven: Je kunt via deze pagina op onze website een monteur plannen. Volg dan het middelste blok voor een storing oplossen. Die zal je dan eerst een aantal dingen laten proberen en meet ook hier en daar wat uit. Als daar een probleem aan onze kant in naar voren komt, dan kun je een gratis storingsmonteur plannen. Komt daar niets uit, dan kun je een betaalde servicemonteur plannen. Als dan bij het monteursbezoek blijkt dat het toch aan ons ligt, is het alsnog gratis.

 

Dat gezegd hebbende, graag kijk ik dit zelf verder met je na. Ik zie namelijk dat je eerder dit jaar contact hebt gehad, hier op het forum, met mijn collega Erwin over foutcode 3025 die veel voorkwam. Maar daar is verder niet heel veel uitgekomen als ik het zo zie. Je hebt op dat moment gelukkig al wel je gegevens in je profiel gezet. Dus ik heb nu gelijk alvast een kijkje genomen. Daarbij zie ik dat je iets eerder vanavond al contact hebt gehad met de klantenservice. En dat er op dat moment een omruil is gepland om de tv ontvanger om te wisselen. Ik stel dan ook voor dat we dit even afwachten. 

 

Als je, nadat je die aangesloten hebt, nog steeds problemen ervaart, laat het hier weten. Dan pak ik dit verder met je op.

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat voor verbinding heeft u? Heeft u glasvezel?