Monteur heeft oude apparatuur meegenomen / herinneringsmail

  • 11 June 2021
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Ben nu meer dan een uur bezig om door te willen geven dat de monteur de oude apparatuur meegenomen heeft. En dan kom ik nu op een forum terecht. Idioter kan niet. Gewoon een mailtje aan de klantenservice is niet mogelijk. En dat voor een communicatiebedrijf. Wel lekker voor mensen van mijn leeftijd.

 

In ieder geval wil ik graag dat KPN stopt met het sturen van mailtjes over het terugsturen van de oude apparatuur. Die heb ik niet meer want dat heeft de monteur meegenomen.

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Moeizaam contact en welkom op het forum! Vervelend om te horen dat het niet lukt. Heb je al geprobeerd te bellen naar de klantenservice? Bereikbaar op 0800-0402. Mocht het niet lukken, kun je je contactgegevens toe voegen aan je profiel. Graag een seintje wanneer dit gebeurd is!

En weer eenklacht hier over.  Wanneer brengt KPN zijn systemen op orde?

Reputatie 4
Badge +5

Ik ben bang dat de monteur dit niet goed heeft doorgegeven @Vlijm . Officieel krijgt de klant hier een mail over en zal het teruggestuurd moeten worden. De monteur kan de spullen wel meenemen maar zal hier zelf een melding van moeten maken.

@Sebastiaan_ 

Dan moet in die gevallen de monteur aangesproken en geïnstrueerd.

Ik verbaas me erover hoe laconiek omgegaan wordt met aanhoudende fouten in het systeem of door monteurs.

Geen enkele lees ik dat een moderator het gaat melden, of doorzetten.

 

 

Reputatie 4
Badge +5

Daar ben ik het helemaal mee eens. Echter ben ik het nog niet heel vaak tegengekomen in de afgelopen tijd (vooral werkzaam op KR). Ik ga een mail sturen naar de logistieke afdeling om na te vragen hoe dit zit en wat we kunnen doen om dit op te lossen.