Beantwoord

Monteur voor koppelen afstandsbediening KPN

  • 8 November 2019
  • 16 reacties
  • 419 keer bekeken

Ik heb 2 nieuwe afstand bedieningen van KPN.

Ik krijg het niet voor elkaar dat ze werken,

We 5x gechat met de klantenservice maar die maken zicht makkelijk van af.

 

Ik het verleden heb ik  kosteloos korte bezoeken gehad van een monteur.

Was altijd naar wens.

Toen ik daar weer naar vroeg lid uw medewerker weten dat dit APSOLUT onmogelijk was voor dir soort problemen.

  Erg raar t.o.v een klant die al 40 jaar gebruik maakt van KPN

icon

Beste antwoord door Nadia 11 November 2019, 13:05

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 1

Heeft u al op de kpn site gekeken hoe u de afstandsbediening kunt instellen?

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Al lang geprobeert, geen resultaat helaas.

Het gaat al mis aan begin het kleine toetje moet rood worden,blijft echter lang groen.

Weet me geen raad eerlijk gezegd.

 

Hent iemand een monteur of deskundige in Enschede die ons  kan voorthelpen.

KPN weigert aan dat verzoek te voldoen nl.

Reputatie 7

Hallo @DeTubanters1897, welkom op het KPN forum. Wat ontzettend irritant dat het maar niet wil lukken om de afstandsbedieningen te koppelen met uw tv. Ik kan me voorstellen dat het de nodige frustraties oplevert. Via: KPN afstandsbediening koppelen aan tv staat het stapsgewijs uitgelegd hoe u dat doet. Selecteer eerst de juiste afstandsbediening, er worden er 6 getoond. Ik vermoed dat u het nieuwste type heeft ontvangen, die worden gekoppeld door onderstaande methode:

Stap 1.

Zoek de code voor je tv op:

 

Staat jouw merk televisie er niet bij?
Ga dan naar de stappen voor een ander merk TV.

Stap 2.

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

Stap 3.

Druk op de FastForWard-knop (FFWD).

Controleren

 

Stap 1.Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en source.

  1. Stap 2.

  2. Werken de knoppen? Druk dan op de OK-knop. Het bovenste lampje knippert nu 2 keer rood. Werken de knoppen niet? Druk dan op de FFWD-knop en ga dan terug naar afstemmen en probeer het opnieuw.

 

Nadia

Dank voor je reactie  !!!!!

Maar die afbeeldingen staan ook in  de gebr, aanwijzingen en zijn  me door de chat-heren als wel 6x onder de aandacht gebracht, Zonder resultaat.

De laatste chat met JOYSE, geen de hoede kant op maar werd door KPN plotseling afgesproken en kreeg haar daarna natuurlijk niet meer te pakken.

Ik zit hart een te denken op na 40 jaar KPN vaarwel te zeggen en mijn zakelijke abonnementen zullen

in 2020 snel volgen dan. Ik zal best iet verkeert doen…………….…...maar wat ??????

Een monteur een minuut of 30 en alles is opgelost, weet ik uit ervaring. !!!!!

Maar ja …….……………………….wie ben ik ??

Reputatie 7

Dat is super vervelend,@DeTubanters1897. Zo te zien hebt u veel mogelijkheden aangegrepen om de afstandsbediening te koppelen. Wat lukt er niet? Kunt u de volume en stand-by niet gebruiken? Of is er iets anders aan de hand? 

Een monteur aansturen voor het koppelen van de afstandsbediening kan. U kunt online een servicemonteur inplannen. Eén van onze monteur gaat voor u aan de slag vanaf € 50,- (inclusief voorrijkosten). 

Wat u misschien ook nog kunt proberen, is iemand in de naaste omgeving met u mee laten kijken. Twee zien meer dan één, heb ik altijd geleerd 😉 Het zal vast een klein detail zijn dat over het hoofd wordt gezien. Kleine moeite, groot plezier om het voor elkaar te krijgen. Mocht het daarna echt niet lukken, dan is de servicemonteur altijd het overwegen waard :)

Reputatie 7

Hallo @DeTubanters1897, ik heb al een tijdje niks meer van u vernomen. Ik wilde aangeven dat ik hier meer geluiden hoor, dat het koppelen van de tv op de nieuwe afstandsbediening niet (goed) werkt. Hierdoor kunt u de volume, source en stand-by knop niet gebruiken. Heel vervelend! De overige knoppen, zoals zappen, pauzeren etc. werken wel. Ik ga eens kijken, hoe we dat kunnen oplossen. Het ligt waarschijnlijk niet aan u, of mijn collega's dat het niet werkt. Sorry voor het ongemak, ik kom er spoedig op terug.  

Mijn probleem is binnen 5 minuten opgelost d.m.v. telef. contact met

 

Daar kunnen de 6/7  "medewerkers” van de Chad-afdeling  wie ik contact had, nog heel veer van leren.

 

Het had niet veel gescheeld of jullie waren binnen 1 maand  12 klanten kwijt geweest.  

Badge +19

Nou als het binnen 5 minuten opgelost was zal het wel niet echt bijzonder zijn geweest.

Joop 1965

 

Je moet alleen weten welke knopjes je tegelijk in moet drukken en dat staat niet in de gebruiksaanwijzing en en geen van de Chatmensen weten dat blijkbaar  ook niet.

 

 

Reputatie 4
Badge +5

Mijn probleem is binnen 5 minuten opgelost d.m.v. telef. contact met

 

Daar kunnen de 6/7  "medewerkers” van de Chad-afdeling  wie ik contact had, nog heel veer van leren.

 

Het had niet veel gescheeld of jullie waren binnen 1 maand  12 klanten kwijt geweest.  

 We zijn mensen vind dit wel erg overdreven eerst  zeggen 5 x chatten en dan om monteur en hier op proberen ze te helpen met uitleg en deze tekst Hierboven beetje vreemd vooral de laatste zinnen 

‘’Het had niet veel gescheeld of jullie waren binnen 1 maand  12 klanten kwijt geweest. ‘’

dan ook beetje zwart maken 

erg ongepast  

 

Ga jij maar met een gezin eens een dag of 5 zonder of bijna geen TV

zitten, daar word je erg saggerijnig van.

 

Reputatie 7
Badge +20

Welke tv heb je en heb je IPTV?

 

Zelf heb ik een Logitech One Ultimate, daar kan je veel en veel mee.

In de slaapkamer heb ik wel de KPN afstandsbediening met een LG tv en die werkt.

Doet de afstandsbediening de overige dingen wel goed? 

 

En de laatste opmerking had je beter niet kunnen plaatsen.

Je kan toch altijd de originele afstandsbediening van de TV en decoder gebruiken?

Dus kan je altijd tv kijken.

 

En waarom die schreeuwige grote letters, ook helemaal niet nodig.

We proberen je allemaal zo goed mogelijk te helpen op dit forum

En wij werken geen van allen bij KPN.

Reputatie 7

Hallo @DeTubanters1897, hier op het forum zijn gebruikers actief die net als u, klant zijn van KPN en een helpende hand bieden. Ik snap de frustratie, maar laten we het hier wel een beetje gezellig houden. Ik ben heel blij om te vernemen dat het probleem is opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling!  

Ik ben er wel klaar me.

Alles ca, 3 weken opgelost.

Reageer