Beantwoord

MotoGP kijken bij KPN (16-5-2021)

  • 16 May 2021
  • 3 reacties
  • 944 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo, ik volg graag de live uitzendingen van auto- en motorsport. Met name de MotoGP heeft mijn interesse. Tot nu toe keek ik autosport op de duitse RTL en de motorsport op Eurosport 1. Heeft KPN een speciaal kanaal voor auto- & motorsport, wat zijn de mogelijkheden?

We hebben KPN thuis met internet en interactieve tv alsmede KPN mobiel.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 May 2021, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hermi. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het even voor je uitgezocht en de Moto GP van vandaag is te bekijken op Eurosport 2. Eurosport 2 zit in het Pluspakket, deze kun je bestellen met de afstandsbediening. Druk op “MENU” Ga naar “Instellingen” en dan naar “zenderpakketten”, daar kun je het pluspakket bestellen.

Reputatie 2

Hoi @Hermi. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het even voor je uitgezocht en de Moto GP van vandaag is te bekijken op Eurosport 2. Eurosport 2 zit in het Pluspakket, deze kun je bestellen met de afstandsbediening. Druk op “MENU” Ga naar “Instellingen” en dan naar “zenderpakketten”, daar kun je het pluspakket bestellen.

Bedankt @Vikash voor het advies!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! :blush: