motorola 1853

• 3 januari 2013
  • 3 reacties
  • 9145 keer bekeken

Al een paar weken lang heb ik last van het bevriezen van het beeld op de tv. Dit is zeer irritant!

het word steeds erger. het aan en uitzetten helpt ook niet! het gaat om de motorola 1853 en we hebben hem nog maar een paar maanden in gebruik. Een tweede kastje heeft de zelfde kuren. Wat kan ik er aan doen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
kijk of QoS de router aan staat, deze instelling geeft elk apparaat de benodigde bandbreedte, heb je de bekabeling (ethernet) al langsgelopen op beknellingen breukje of andere beschadigingen? als je werkt met draadloze verbindings kastjes, verwissel ze eens van plek of wissel ze om en reset ze. 

Reputatie 5
Badge +7
Beste annoverdaasdonk,

Kun je aangeven of bovenstaande tips hebben geholpen en wat je zoal hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen? 

Mocht het nog niet opgelost zijn, ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer, dan wil ik graag een lijnmeting starten.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Beste Jeroen;

Ten eerste heb ik een tweede motorola 1853 geprobeerd, maar die wou helemaal niet opstarten. dus toen deze maar weer en heb toen de Experia Box gereset. Daardoor is het probleem wel voor het grootste deel verholpen! Maar ik zal jou de gegevens wel even sturen om de lijn even door te meten, ben wel benieuwd of daar ook nog iets mis mee is.

Reageer