Beantwoord

motorola 1853 elke keer herstarten bij HDTV

  • 19 June 2019
  • 5 reacties
  • 251 keer bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe Samsung 4K TV en nu moet ik elke keer de Motoroloa 1873 herstarten om TV beelden te krijgen. Ik heb de beeldkwaliteit van de Motorola op automatisch gezet, maar ook 1080i en 50 geprobeerd.
wat kan de reden hiervan zijn?
icon

Beste antwoord door Nadia 19 June 2019, 14:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Ruil die préhistorische 1853 om voor een moderne Arris of Arcadyan via deze pagina.
Reputatie 7
Hallo @Bert18, welkom op het KPN forum. Om volledig gebruik te kunnen maken van alle interactieve tv functionaliteiten én te genieten van de beste beeldkwaliteit is het verstandig om de oude tv-ontvanger om te ruilen voor een nieuw model. Dat kan heel eenvoudig en snel via de link die wjb je geeft. Je maakt daarmee gratis een omruilafspraak bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Binnen 1-2 werkdagen wordt het pakketje op het bezorgpunt afgeleverd. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per SMS.

Als je nog vragen hebt, laat het hier dan weten! :)

Edit: levertijd aangevuld
Heb hem omgeruild en dat werkte.
bedankt!
Reputatie 7
Super. Bedankt voor de terugkoppeling @Bert18 Veel kijkplezier met de nieuwe tv-ontvanger. Mocht je nog vragen hebben wanneer je de nieuwe ontvanger in huis hebt, stel ze hier dan gerust 🙂
Inderdaad heb ik het zelfde probleem met een qled tv van Samsung. Continue herstarten, software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niet hielp. Dan zoeken op forum en lees eerste beste bericht over verouderde Motorola ontvangers, (Tenslotte al 10 jaar in bezit) Inmiddels nieuwe ontvangers besteld en laat zsm weten of het probleem is opgelost.

Reageer