Motorola 1960 traag

• 22 januari 2014
  • 2 reacties
  • 2883 keer bekeken

Hallo KPN,

Wij hebben sinds december 2010 een Motorola 1960 in gebruik echter deze vertoond de laatste tijd steeds meer probemen.

Menu's oproepen gaat erg traag en bij intoetsen van tekst bij bv. zoeken naar programma's, springt de cursor steeds weer terug naar het begin.

Bij wisselen van kanalen reageert de Motorola vaak erg traag soms pas na 10 seconden waardoor je soms meerdere pogingen moet ondernemen om de juiste zender voor te krijgen.

Graag een oplossing.

Met vr.gr.

Johan

2 reacties

Beste Johan,

Je kan dit proberen op te lossen door de tv-ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Een beknopte handleiding is hier te vinden: http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/td-p/176511#03

Mocht dit niet werken neem dan contact op met KPN (zowel een modorator hier op het forum of via het nummer van KPN). Meestal geven ze je kastje een "boost" als dat niet werkt dan heb je een grote kans dat ze je een nieuw kastje opsturen om deze om te ruilen met je oude kastje. Wij hadden eerst ook enorm trage kastjes uit 2010 en hebben afgelopen najaar ook nieuwe kastjes gekregen nadat een "boost" niet werkte.

Succes!

Groet,

Kevin

Reputatie 6
Badge +12
Beste Johan,

Ik kan me voorstellen dat een traag reagerende TV ontvanger niet prettig is! Heb je de beknopte handleiding die pajaronl gaf al gevolgd? Ik ben benieuwd of dat een verbetering heeft opgeleverd.

Zo niet, mag ik dan je postcode, huisnummer, de contractnaam en je mobiele telefoon nummer in een privébericht ontvangen? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Met vriendelijke groet,
Jasper

Reageer