Beantwoord

Motorola 1963 omruien

  • 19 January 2019
  • 9 reacties
  • 173 keer bekeken

Een van de Motorola ontvangers type 1963 bij mijn moeder doet het niet (meer). Alles geprobeerd. Via draadloze verbindingsset, vaste kabel en reset. Hij laadt tot 4 sterren en springt dan af. Via de website zou ik een 1963 kunnen omruilen maar daar wordt alleen het serienummer genoemd van de 1963 die het juist nog goed doet? Graag uw advies.
icon

Beste antwoord door wjb 19 January 2019, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Ruil die bejaarde Motorola om voor een moderne TV ontvanger via deze site.
Je zult dat wel bij je moeder thuis moeten doen.
Je moeder heeft dan dinsdag een nieuwe.
Bedankt. Ik ga dat proberen. Eigenlijk wil ik beide ontvangers omruilen. Op de 'goede' kun je nl sinds begin 2019 ook geen opnames meer plannen of terugkijken. Ook dat is met een reset niet meer op te lossen.
Reputatie 7
Je kunt ze via die site ook beide omruilen.
Hoi Frank! Is het gelukt via de website? Zo niet, kun je de gegevens van je moeder in je profiel zetten en mij hier een seintje geven?
Hoi Frank. Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Zo niet, laat het mij weten!
Beste Erwin,
Het is nog niet opgelost maar ik ga e.e.a komend weekend de omruilactie in orde maken.
Groet, Frank.
Beste Erwin,
Ik heb nu een omruilafspraak ingepland. Via de website echter kon alleen de goed werkende ontvanger worden omgeruild omdat die was aangesloten.
Ik ga echter de defecte ontvanger met het andere serienummer aanbieden om om te ruilen. Gaat dat toch wel goed? Anders weet ik niet hoe het te doen.
Franl.
Dat weten ze bij het omruilpunt niet, Frank. Je kunt wel gewoon de doos met de oude tuner geven. Het kan wel zijn dat je werkende tuner administratief afgekoppeld wordt. Maar dit kan ik wel voor je oplossen. Je moet dan wel even je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven.
Dit zal ik doen Erwin.