Motorola ontvanger

• 14 december 2017
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik ben in het bezit van 2 interactieve ontvangers. 1 van deze ontvangers is een Motorola VIP 1853. Deze ontvanger werkt een stuk slechter dan de Arcadyan HMB2260. Ik heb inmiddels de Motorola ontvanger omgeruild nadat ik een medewerker KPN had gesproken. Kreeg wederom een Motorola ondanks verzoek voor een Arcadyan. Ook deze Motorola is traag met zenderkiezen en teletekst. Ik heb de afgelopen jaren al ongeveer 7 Motorola's geruild vanwege problemen. Ik heb vorige week een klacht ingediend. Na 2 dagen niets vernomen te hebben van KPN ze maar gebeld. Ik zou dezelfde dag nog gebeld worden. Echter, geen belletje en vandaag zelf gebeld. Medewerker was vriendelijk en behulpzaam. Zijn collega zou mij gaan terugbellen. Is inmiddels gebeurd. Was teleurstelling want ik kreeg exact hetzelfde verhaal te horen van 1,5 week geleden. En die uitleg was mij reden tot klacht. Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd met andere kabels, op een andere tv's aansluiten maar het probleem met de Motorola blijft bestaan. Ik ban al meer dan 10 jaar klant van KPN, heb ook 4 mobiele abbo"s lopen maar KPN beroept zich op richtlijnen. Mijn buurvrouw is sinds kort klant van KPN en krijgt 2 Arcadyan HMB2260 ontvangers. En vaste klanten moeten wachten op een update die komt. Maar dat was 2 jaar geleden ook al het antwoord. Slechte service KPN. Ik zit met 1 slecht werkende ontvanger en moet het maar uitzoeken. Betaal 200 euro pm voor tv, internet en 4 mobiele telefoons maar dat vinden ze wel prima!!. Ik ben aan het kijken voor overstappen naar andere aanbieder. Kans op aanbeveling KPN bij anderen: ik denk het niet.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi GTI. Welkom op het forum!

Ik snap het volledig. Die Aracadyan is sneller, dat moet gezegd. KPN heeft momenteel het beleid dat er één tuner omgeruild kan worden voor een 'netflix' ondersteunend model.
Kun je die traagheid beschrijven? Het zou niet zo mogen zijn dat het apparaat niet te besturen is. Ik weet uit ervaring dat zo'n tuner af en toe even kan blijven hangen als je wat sneller aan het zappen bent maar deze traagheid zou geen afbreuk mogen doen aan je kijkplezier. Soms zitten er storingsbronnen in de weg. Liefst niet in een kastje of achter glas ( maar dat zal je vast al wel geprobeerd hebben ). Ik wil er graag meer over weten. Wie weet zijn er toch nog mogelijkheden.
Reputatie 7
Badge +13
Het wordt de hoogste tijd dat KPN stopt met de 1853
Het is een oud en traag ding met weinig opties.

Reageer