Beantwoord

Motorola ontvanger blijft foutcodes geven. F846

  • 11 June 2019
  • 7 reacties
  • 424 keer bekeken

Ik had eerst fout F846 in het scherm. dat bleek een slechte kabelverbinding te zijn. Dat is hersteld.
Maar nu verschijnt in het scherm achtereenvolgens 10P, 15P, 70P, 75P, 80P, 90P en vervolgens blijft hij hangen.
Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door wjb 15 June 2019, 23:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @theo345,

Deze ontvangers werken niet meer goed, en deze mag je dan ook omruilen voor een andere tv ontvanger. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Hi Theo, welkom hier.

Ik vermoed dat een reset dit ook zou kunnen verhelpen, zie echter dat je een nieuwe ontvanger al hebt opgehaald. Klopt dit? En werkt het nu goed?
Reputatie 7
Badge +24
Theo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
De nieuwe ontvanger werkt goed.
Achteraf heb ik het idee dat de vorige ontvanger ook goed werkt; alleen had ik geen TV-scherm aangesloten waarop ik kon zien dat de meldingen geen foutmeldingen waren maar melding van voortgang van het laden van actuele programmagegevens.
Reputatie 7
Die oude Motorola had echt zijn pensioengerechtigde leeftijd bereikt en zoals het wel vaker gaat zijn de oudjes soms wat trager dan de jonge garde.
Je hebt er heel verstandig aan gedaan om die Motorola om te ruilen voor een Arris of Arcadyan.
Helemaal als je ook nog eens een glasvezelverbinding zou hebben immers dan kan je nu eindelijk ook naar de HD-"Glas" zenders kijken.
Nou, bedankt voor de reacties.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat het nu goed werkt Theo. 🙂