Beantwoord

Motorola VIP 1963 supertraag

• 19 november 2017
  • 9 reacties
  • 423 keer bekeken

Hallo,
Bij mijn 2e tv heb ik een HD ontvanger Motorola VIP 1963, maar hij reageert vaak niet, of niet goed, vreselijk irritant. Aan- en uitzetten helpt, maar dat duurt dan weer zo lang voordat je iets kan zien.
Ik heb het idee dat hij ook al oud is, kan ik deze omgeruild krijgen?

mvrgr, Mieke
icon

Beste antwoord door PeterG 19 november 2017, 20:35

Goedeavond peterG heeft een linkjeAls je andere ontvanger ook een Motorola is dan kun je omruilen via deze tool (heb je al één Arris/Arcadyan dan werkt de tool niet) of even bellen of wachten tot een KPN moderator hier komt.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
LGoedeavond mmieke als uw een van de nieuwe decoder heeft dan ben ik bang van niet. ?Maar je weet maar nooit.
Reputatie 7
De VIP 1963 is geen gangbaar type meer. Deze wordt via een KPN Moderator zonder meer omgeruild voor een Motorola 1853. Dit is een jonger model.
Overigens heb je recht op één Arris of Arcadyan, dus als je die nog niet hebt zal je er zo één krijgen.

Alle topics staan in wachtrij voor het moderatorteam.
dank voor jullie reacties, hoe kan ik zo'n omruiling in gang zetten?
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond peterG heeft een linkje hier voor denk ik anders even kpn bellen 0800 0402 bellen ?
Reputatie 7
Goedeavond peterG heeft een linkjeAls je andere ontvanger ook een Motorola is dan kun je omruilen via deze tool (heb je al één Arris/Arcadyan dan werkt de tool niet) of even bellen of wachten tot een KPN moderator hier komt.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi mmieke. Mooi dat onze door de wol geverfde gebruikers je al op weg hebben geholpen. Is het ook gelukt?
Nee het lukt niet met de tool, ik denk dat ik moet bellen...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mieke,

Leuk je even gesproken te hebben. Als je die tuner boven nog een paar uurtjes van het stroom kunt houden zorg ik voor een nieuwe ;-)
Ik stuur daarna de SMS met de rest van het proces.

Mocht er tussendoor iets zijn. Laat het me weten!
Reputatie 7
Badge +20
Update: het is ondertussen gelukt. Ik heb een mail gestuurd met de details.

Fijn weekend alvast!

Erwin

Reageer