Beantwoord

Motorola VIP1853 luistert niet meer naar afstandsbediening

• 5 november 2017
  • 3 reacties
  • 219 keer bekeken

Als ik een film kijk en een bepaalde tijd wil doorspoelen gaat dat de eerste paar keer goed, maar daarna niet meer. De film blijft dan afspelen, op welke knop ik ook klik van de afstandsbediening, er is geen reactie meer. Soms als ik op menu klik verschijnt het menu, maar geen van de menukeuzes doet het. En nog steeds speelt dan in het venstertje links bovenin de film onverstoorbaar verder. Het enige wat dan nog helpt is de VIP1853 helemaal uit en weer aan te zetten.

Ik heb al een harde reset gedaan en de software opnieuw laten installeren. Dat heeft niet geholpen.

Kan iemand zo vriendelijk zijn mij te helpen hiermee? Het is nogal vervelend....

Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Justin_ 6 november 2017, 17:23

Hoi Willem, welkom op het forum! Balen inderdaad dat dit steeds gebeurt. Jammer dat het resetten van de ontvanger niet tot een oplossing heeft geleid.

Het lijkt me, zoals Chris al aangeeft, verstandig de ontvanger om te ruilen. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik aan de slag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Willem1813
Dat is vervelend. Heb je al een Arris/Arcadyan thuis staan? Zo nee, ruil hem dan gratis om voor een nieuwer sneller exemplaar. Heb je al wel een Arris/Arcadyan, dan zal een moderator hier hem om moeten ruilen voor een andere Motorola.
Mocht je nog geen Arris/Arcadyan hebben, via onderstaande link kun je een Motorola omruilen :
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Chris, bedankt voor je reactie. Omruilen heb ik al eerder gedaan, ik zal het dus even rustig afwachten.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Willem, welkom op het forum! Balen inderdaad dat dit steeds gebeurt. Jammer dat het resetten van de ontvanger niet tot een oplossing heeft geleid.

Het lijkt me, zoals Chris al aangeeft, verstandig de ontvanger om te ruilen. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik aan de slag.

Reageer