Beantwoord

Motorola VIP1853 omruilen

  • 21 March 2019
  • 4 reacties
  • 3112 keer bekeken

Hallo,
Mijn vader heeft heel veel jaren een tv-ontvanger ontvanger gekregen. De reactietijd tussen ontvanger en afstandsbediening is echt enorm traag en ik weet uit eigen ervaring dat dit niet zo hoeft te zijn.

Ik het een reset uitgevoerd en de batterijen van de afstandsbediening vervangen, maar helaas zonder resultaat.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn vader een nieuwe werkende tv-ontvanger krijgt?

groeten,
Vladimir Hira Sing

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door wjb 21 March 2019, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag Hira sing. Als u 0800 0402gratis belt voor omruilen voor die bejaarden ontvangen die worden zeker om geruild. Succes
Reputatie 7
Je kunt ook via deze site die Motorola omruilen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Hira Sing. Welkom op het KPN Forum. Is het gelukt om de tv-ontvanger om te ruilen? Ik ben erg benieuwd of het probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het gelukt is. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!